به مناسبت روز بزرگداشت شهدا انجام شد؛

دیدار رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با خانواده شهید دکتر محمود رفیعی

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۰ کد : ۲۱۰۶۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۹۷
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و هیئت همراه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، با حضور در منزل شهید دکتر محمود رفیعی، با خانواده این شهید معظم دیدار کردند.
دیدار رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با خانواده شهید دکتر محمود رفیعی

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر محسن حبیبی، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست، دکتر داود حسین پور، معاون پژوهشی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از استادان دانشگاه، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، با حضور در منزل شهید دکتر محمود رفیعی، با خانواده شهید معظم دیدار کردند.
در این دیدار که با هدف تکریم مقام همسر شهید انجام شد، با اهدای لوح سپاس و هدیه از صبر و پایداری همسر شهید در حفظ ارزش های دینی تقدیر کردند.
شهید رفیعی متولد 1342 روستای چوبیندر قزوین بود که در سال 1362، زمانی که در کمین دشمن افتاده و بعد از شهادت شماری از دوستانش مورد اصابت گلوله های متعدد و حتی تیر خلاص دشمن قرار گرفت، روحش از بدن جدا شد، اما بعد از چندین ساعت با وجود انتقال جسدش به سردخانه شهدا، رزمندگان متوجه زنده بودنش می شوند و وی با ترکش های فراوانی که در بدن و از جمله کنار قلبش داشت، ۳۰ سال دیگر از خدا عمر گرفت.
وی دکترای ادبیات فارسی و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی بود که در ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۲، پس از ۳۰ سال تحمل درد ترکش‌های آهنی در بدن، در روز عرفه به دوستان شهیدش پیوست. پیکر این شهید بزرگوار همزمان با برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در این دانشگاه تشییع و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
 

کلید واژه ها: دکتر شهید دانشگاه معاون سال بدن


نظر شما :