اطلاعیه وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۶ کد : ۲۰۹۱۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۳۸۳
اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت نام برای تسهیلات دانشجویی در نیمسال دوم ۱۴۰۲_۱۴۰۱ را اعلام کرد.
اطلاعیه وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت نام برای تسهیلات دانشجویی در نیمسال دوم 1402_1401 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
«با آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانشجویان، به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی دریافت وام های تحصیلی و شهریه می‌رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir از تاریخ 15 اسفندماه 1401 فعال است و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام کنند».

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:
-    اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت است.
-    پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل پس از بهره مندی دانشجویان غیر شاغل و در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه امکان پذیر است.
-    دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند (درخواست سایر وام ها بلامانع است).
-    سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی است.
-    دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای نخستین بار تقاضای دریافت وام های صندوق را دارند، فقط با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) و گواهی کسر از حقوق ضامنان، امکان دریافت وام را دارند.

دانلود شرایط دریافت وام
 

کلید واژه ها: دانشجویان رفاه دانشجویان وام دریافت وام وام شهریه نیمسال دانشجویی نیمسال نیمسال تحصیلی شهریه تحصیلی


نظر شما :