با تلاش اعضای هیئت علمی دانشگاه انجام شد؛

عقد قرارداد پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی با سازمان بهداشت جهانی (WHO)

۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۸ کد : ۲۰۸۵۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۴۱
دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه سیاست توسعه همکاری های علمی و بین المللی با نهادها و سازمان های بین المللی؛ با سازمان بهداشت جهانی(WHO) در حوزه معلولان و سالمندان، قرارداد پژوهشی امضا کرد.
عقد قرارداد پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی با سازمان بهداشت جهانی (WHO)

به گزارش روابط عمومی، در ادامه سیاست توسعه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی با نهادها و سازمان های بین المللی؛ قرارداد  پژوهشی میان این دانشگاه و سازمان بهداشت جهانی(WHO) در قالب همکاری در حوزه سلامت و بهبود وضعیت سالمندان و معلولان کشور منعقد شد.
همکاری دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان عضوی از شرکت پروژه WHO در حوزه ظرفیت سازی برای معلولان و سالمندان که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بهزیستی کشور در حال اجرا است، گام مهم دیگری در تنوع و گسترش همکاری های علمی و پژوهشی بین المللی برداشته است.
بر اساس این گزارش، این قرارداد به مبلغ 19 هزار دلار در قالب یک پژوهش علمی برای پیشنهاد مدل های علمی، جهت ایجاد شبکه ای یکپارچه از ذی نفعان حوزه بهزیستی، سالمندان و معلولان کشور انجام شده است که با یک تیم علمی و یک تیم هماهنگی و اجرا پیگیری می شود. 
دانشگاه علامه طباطبائی با توجه به پیشینه خود در حوزه ارتباطات سلامت، به عنوان اتاق فکر و مجری این بخش پروژه، فعالیت های مربوط به طراحی مدل علمی این شبکه یکپارچه را بر عهده خواهد داشت.
 

کلید واژه ها: همکاری علمی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی حوزه سالمندان معلولان


نظر شما :