آخرین روز از «نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دانشگاه علامه طباطبائی» به روایت تصویر

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰ کد : ۲۰۸۳۱ خبر روز
تعداد بازدید:۸۰۷
«نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی» عصر روز چهارشنبه، سوم اسفندماه ۱۴۰۱ بعد از سه روز فعالیت، به کار خود پایان داد.
آخرین روز از «نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دانشگاه علامه طباطبائی» به روایت تصویر

به گزارش روابط عمومی، نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی به همت روابط عمومی و با مشارکت معاونت ها، دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه در خانه فرهنگ ایراندخت پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی به مدت سه روز برگزار شد.
این نمایشگاه از یکم تا سوم اسفندماه 1401 با هدف آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت های یکدیگر به منظور افزایش همکاری های میان رشته ای، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به سازمان ها و مسئولان کشور، استفاده از این دستاوردها جهت حل مسائل کشور، حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان و تحقق اهداف تعریف شده در جهت برنامه راهبردی دانشگاه و حرکت به سمت مرجعیت دانشگاه در علوم انسانی راه اندازی شد.
نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی که برای نخستین بار در این دانشگاه برگزار شد، مورد استقبال چشمگیر روسای دانشکده ها، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه قرار گرفت.
در پایان نمایشگاه دکتر محسن حبیبی، مدیر روابط عمومی و دبیر اجرایی نمایشگاه، از نمایندگان معاونت های مختلف که از ابتدا در راه اندازی و برنامه ریزی نخستین نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند، با اهدای لوح قدردانی کرد. 
 

کلید واژه ها: دانشگاه ساله دانشگاه دستاوردها عملکرد ساله دانشگاه عملکرد ساله دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی نمایشگاه نمایشگاه دستاوردها نمایشگاه دستاوردها عملکرد نمایشگاه دستاوردها عملکرد ساله


نظر شما :