اطلاعیه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۲ کد : ۲۰۸۰۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۰۱۶
اداره امور خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه‌های این دانشگاه را برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام کرد.
اطلاعیه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

در اطلاعیه اداره امور خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی آمده است:
ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه دانشجویان دانشگاه، بدینوسیله از دانشجویان غیربومی متقاضی و مجاز به استفاده از خوابگاه های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401، تقاضا می شود جهت تمدید خوابگاه، به شرح ذیل اقدام کنند:

نحوه تمدید خوابگاه:
-    تمدید اسکان فقط برای دانشجویان غیربومی مجاز شامل: مقطع دکترای ورودی 1398 و مابعد، کارشناسی ارشد ورودی 1400 و مابعد، کارشناسی ورودی 1398 و مابعد که در ترم مهر 1401 سکونت آنها در سامانه خوابگاهی گلستان ثبت شده است و در نیمسال بهمن 1401 دارای سرترم آموزشی و انتخاب واحد هستند، امکان پذیر است.
-    دانشجویان دارای شرایط، پس از درخواست خوابگاه از طریق سامانه گلستان به آدرس ems.atu.ac.ir و تایید آن طبق فرآیند زمانبندی ذیل اقدام به تمدید اتاق کنند.
-    دانشجویان می توانند برای انتخاب اتاق از ساعت 13 روز یکشنبه 30 بهمن ماه 1401 تا ساعت 13روز چهارشنبه 3 اسفندماه 1401 اقدام کنند.

مراحل تمدید اتاق برای دانشجویان:  
با ورود به سامانه خوابگاهی گلستان از منوی دانشجویی و انتخاب گزینه "درخواست  تمدید خوابگاه" توسط دانشجو در صفحه باز شده با ثبت شماره دانشجویی و گزینه جستجو  اتاق ترم قبل خود را تایید و تمدید کنند، دانشجویان دوره شبانه در این مرحله باید نسبت به پرداخت اجاره  بها به صورت آنلاین اقدام کنند.
پرداخت هزینه خوابگاه در هر ترم الزامی است و با توجه به تغییرات سامانه صندوق رفاه دانشجویان نحوه پرداخت اجاره بها برای دانشجویان روزانه متعاقبا اطلاع رسانی می شود.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: ثبت نام خوابگاه اطلاعیه خوابگاه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :