نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۰۷۶۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۵۲۸
نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی با مشارکت معاونت ها، دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه در خانه فرهنگ پردیس مرکزی(ایراندخت) این دانشگاه برگزار می شود.
نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک سالۀ علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت بزرگداشت 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از یکم تا سوم اسفندماه 1401 در خانه فرهنگ پردیس مرکزی این دانشگاه برگزار می شود. 
دستاوردها و عملکردهای برگزیدۀ دانشگاه علامه طباطبائی در 11 غرفه در فضایی با مشارکت معاونت ها، دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی، علم داده و ریاضی به نمایش در می‌آید.
معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی، آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت های یکدیگر به منظور افزایش همکاری های میان رشته ای، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به سازمان ها و مسئولان کشور و استفاده از این دستاوردها جهت حل مسائل کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
همچنین گسترش ارتباط با بخش های برون دانشگاهی، ارتباط با صنعت و انعقاد قراردادهای همکاری مشترک، حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان و تحقق اهداف تعریف شده در جهت برنامه راهبردی دانشگاه و حرکت به سمت مرجعیت دانشگاه در علوم انسانی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
گفتنی است، در حاشیۀ این نمایشگاه، نشست‌ها، کارگاه های آموزشی و رونمایی از دستاوردهای جدید توسط بخش های مختلف در نظر گرفته شده است.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی نمایشگاه طباطبائی علامه طباطبائی دستاوردها اهداف علامه


نظر شما :