آغاز مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبائی

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۶ کد : ۲۰۶۲۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۶۶۷
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان در جوار مقبره شهدای پردیس مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
آغاز مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مراسمی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از معاونان، مدیران، استادان و کارکنان دانشگاه در جوار مقبره شهدای پردیس مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
دکتر معتمدی در این مراسم با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران و تبریک آغاز دهه فجر، گفت: اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در راس امور و اهتمام همه ما قرار گیرد.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین اکبری اقدم با گرامیداشت ایام دهه فجر، از کار امام خمینی(ره) و مردم در بهمن 57 به عنوان کار بزرگ یاد کرد و انقلاب اسلامی را حاصل رهبری حضرت امام(ره) و مجاهدت شهیدان و ملت ایران دانست.
دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی در این مراسم با حضور بر مزار شهدای مدفون در دانشگاه و قرائت فاتحه، با آرمان های انقلاب و شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.  
 

کلید واژه ها: دانشگاه انقلاب امام امام خمینی امام خمینی ره ره خمینی ره اسلامی شهدای


نظر شما :