اطلاعیه قسط بندی شهریه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علامه طباطبائی

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳ کد : ۲۰۵۴۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۷۹
امکان قسط بندی شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم(شبانه) دانشگاه علامه طباطبائی فراهم شد. دانشجویان واجد شرایط باید تا قبل از زمان انتخاب واحد درخواست خود را ارائه کنند. 
اطلاعیه قسط بندی شهریه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علامه طباطبائی

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به پیگیری‌های شورای صنفی دانشجویان و هماهنگی‌های به عمل آمده میان معاونت‌های دانشجویی و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده است. دانشجویان متقاضی باید تا قبل از زمان انتخاب واحد درخواست خود را ارائه کنند.
نحوه درخواست دانشجویان متقاضی به صورت ذیل است: 
1. جهت ثبت درخواست خود به آدرس اینترنتی erp.atu.ac.ir یا وب سایت اصلی دانشگاه به آدرس atu.ac.ir، بخش خدمات الکترونیک، اتوماسیون اداری دانشگاه مراجعه نمایند. 
2. از قسمت «احراز هویت مرکزی» اقدام به ورود اطلاعات (نام کاربری و گذر واژه) نمایید. لازم بذکر است نام کاربردی و گذرواژه همان ایمیل ورود به سیستم دانشگاه  و یا نام کاربری و گذرواژه دانشجو برای ورود به حساب کاربری اینترنت دانشگاه می باشد. 
3. پس از ورود به پورتال ، در قسمت «سایر درخواست ها» فرم مربوط به تقسیط شهریه را تکمیل نموده و جهت بررسی ارسال نمایند. برای پیگیری درخواست می توانند از قسمت کارتابل در پورتال، روند کار  خود را پیگیری کنند.  

دانلود اطلاعیه
 

کلید واژه ها: دانشگاه درخواست ورود دانشجویان قسمت پیگیری


نظر شما :