توسط صندوق رفاه دانشگاه علامه طباطبائی انجام شد؛

پرداخت ۷ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان تسهیلات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

۰۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۹ کد : ۲۰۵۳۳ خبر روز
تعداد بازدید:۸۶۱
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان انواع تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.
پرداخت ۷ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان تسهیلات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی درباره پرداخت انواع تسهیلات دانشجویی گفت: ثبت نام این تسهیلات به منظور کمک به امور تحصیلی و معیشتی دانشجویان از ابتدای سال تحصیلی 1402-1401 آغاز شد و تا 16 آذرماه 1401 ادامه داشت. امسال با توجه به اینکه دانشگاه حضوری و فعالیت دانشجویان بیشتر شد، میزان تسهیلات دانشجویی پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافت.
وی با بیان اینکه تلاش کردیم همه تسهیلات رفاهی درخواستی دانشجویان را پرداخت کنیم، تاکید کرد: در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401، مبلغ 7 میلیارد و 63 میلیون تومان وام های شهریه، تحصیلی، ودیعه مسکن متاهلی و ضروری توسط صندوق رفاه دانشگاه علامه طباطبائی به هزار و 265 دانشجو پرداخت شد که از این مبلغ، 3 میلیارد و 927 میلیون تومان وام تحصیلی به 789 دانشجوی متقاضی پرداخت شده است.
 دکتر واحدی افزود: 253 نفر از دانشجویان، متقاضی دریافت تسهیلات شهریه بودند که با تایید درخواست ‌ها، مبلغ یک میلیارد و 205 میلیون تومان به این دانشجویان پرداخت شد. همچنین مبلغ یک میلیارد و 356 میلیون تومان نیز تسهیلات ضروری به 211 دانشجو و مبلغ 575 میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن متاهلی به 12 نفر از دانشجویان متقاضی این تسهیلات پرداخت شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست های دانشجویی ثبت شده، بودجه اداره رفاه دانشگاه، امسال با پیگیری مستمر همکاران اداره رفاه و حمایت رییس صندوق رفاه دانشجویان، نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد و بیش از 95 درصد متقاضیانی که تا ۱۶ آذرماه سال جاری برای تسهیلات دانشجویی نام نویسی کرده بودند، وام خود را دریافت کردند. 
معاون دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه پرداخت سریع و به موقع تسهیلات دانشجویی موجب رضایت خاطر دانشجویان دانشگاه شد، افزود: فقط دانشجویانی که نتوانستند مدارک خود را تکمیل کنند و یا برای دومین بار درخواست وام ضروری داده بودند، موفق به دریافت وام نشدند.
وی ادامه داد: نام نویسی برای دریافت وام دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401در بهمن ماه آغاز می شود. البته انتظار ما این است که مبلغ پرداختی نیمسال دوم کمتر از نیمسال اول باشد چرا که در نیمسال دوم به طور معمول درخواست متقاضیان وام ضروری نسبت به نیمسال اول کمتر می‌شود. 

کلید واژه ها: تسهیلات تسهیلات دانشجویی دانشجویان دانشجویی پرداخت وام سال سال تحصیلی سال تحصیلی 1402


نظر شما :