آزمون سراسری ۱۴۰۲ نوبت دی ماه، با رقابت ۹ هزار و ۵۰۳ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۹ کد : ۲۰۴۷۱ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۰۱
دانشگاه علامه طباطبائی میزبان ۹هزار و ۵۰۳ نفر از داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه است.
آزمون سراسری ۱۴۰۲ نوبت دی ماه، با رقابت ۹ هزار و ۵۰۳ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن فاضلی، نماینده تام الاختیار دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری 1402 نوبت دی ماه، با رقابت 9 هزار و 503 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، 29 و 30 دی ماه در دانشکده های حقوق و علوم سیاسی، ارتباطات، مدیریت و حسابداری و روانشناسی و علوم تربیتی  دانشگاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در صبح نخستین روز آزمون، دو هزار و 453 داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی و در بعدازظهر همان روز، دو هزار و 442 داوطلب گروه آزمایشی زبان های خارجی، در بزرگترین ماراتن علمی کشور به رقابت می پردازند. همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، دو هزار 666 داوطلب در گروه های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و در بعدازظهر دومین روز هزار و 942 داوطلب در گروه آزمایشی هنر شرکت می کنند.
دکتر فاضلی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی، درهای حوزه امتحانی از ساعت شش و 30 دقیقه صبح باز است و آماده پذیرش داوطلبان هستیم. همچنین هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق و پلیس راهور جهت تسهیل در عبور و مرور داوطلبان و برقراری نظم و آرامش انجام شده است. با توجه به برودت هوا نیز تدابیر لازم برای پذیرایی از خانواده ها در طبقه اول رستوران دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده در حوزۀ امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: فاصله بین صندلی های داوطلبان کمی بیشتر از فاصله اعلام شده توسط وزارت بهداشت و علوم یعنی یک متر و 20 سانتیمتر است. همچنین مرکز بهداشت و درمان و دو پزشک دانشگاه در تمام طول مدت آزمون، آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند. 
نماینده تام الاختیار دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری افزود: برگه های راهنمایی نیز تهیه شده است تا داوطلبان با کمک آنها به راحتی حوزه امتحانی و صندلی خود را پیدا کنند و افرادی هم برای راهنمایی مشخص شده اند تا اگر داوطلبی به مشکل برخورد کرد، بتواند با راهنمایی این افراد، مشکل خود را سریع حل کند. داوطلبان قبل از ورود به محل آزمون در صورت همراه داشتن کیف و موبایل، باید آنان را به باجه های مشخص شده تحویل دهند.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تک تک داوطلبان آزمون سراسری 1402، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا آزمون در آرامش و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود. همراهی داوطلبان نیز می تواند ما را در انجام مطلوب تر وظایف کمک کند.
 

کلید واژه ها: آزمون برگزاری آزمون آزمون سراسری آزمون سراسری 1402 داوطلبان دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی سراسری برگزاری آزمون سراسری


نظر شما :