با صدور حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

محمدباقر خرمشاد «دبیر علمی چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» شد

۰۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۱ کد : ۲۰۲۸۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۵۱۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی دکتر محمدباقر خرمشاد را به‌عنوان «دبیر علمی چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.
محمدباقر خرمشاد «دبیر علمی چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» شد

به گزارش روابط عمومی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه دکتر محمدباقر خرمشاد و حجت‌الاسلام حمید پارسانیا را به عنوان دبیران علمی چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دکتر خرمشاد به شرح زیر است:

استاد فرهیخته
جناب آقای محمدباقر خرمشاد
«نظر به مراتب ارزشمند علمی و تخصص و پیشینه گرانمایه جنابعالی در حوزه پژوهش و فرهنگ، به موجب این حکم، به عنوان «دبیر علمی چهلمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران، این جایزه ذی‌قیمت و معتبر که سهم مهمی در پویایی و توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته در رشد و گسترش پژوهش‌ها و مطالعات اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی در جهان نقش‌آفرین باشد».

دکتر خرمشاد، استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی است. وی به زبان‌های فرانسه، انگلیسی، عربی، ترکمنی و ترکی استانبولی مسلط است و تألیفاتی در قالب کتاب و مقالات علمی دارد. معاونت پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مدیریت دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیری جشنواره بین‌المللی فارابی ازجمله سوابق وی محسوب می‌شود.
 

کلید واژه ها: اسلامی پژوهش علمی خرمشاد فرهنگ کتاب


نظر شما :