در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده:

دکتر «محمدتقی تقوی‌ فرد» به عنوان پژوهشگر برتر کشوری معرفی و تقدیر شد

۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۶ کد : ۲۰۱۷۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۶۱
در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر «محمدتقی تقوی‌ فرد» عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری تجلیل شد.
دکتر «محمدتقی تقوی‌ فرد» به عنوان پژوهشگر برتر کشوری معرفی و تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی، در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم و دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم از ۳۱ پژوهشگر و ۱۸ فناور برتر تقدیر شد. دکتر محمدتقی تقوی زاده عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی نیز در کنار 30 پژوهشگر دیگر مورد تقدیر قرار گرفت.
در این مراسم، فناوران در پنج بخش «فناور برتر دانشگاهی»، «فناور برتر پارکی (مستقر در پارک‌های علم و فناوری)»، «فناور برتر مرکز رشدی (مستقر در مراکز رشد)»، «فناور برتر دانشجویی» و «فناور برتر دستگاهی» (فناوران دستگاه‌های دیگر) معرفی شدند.
همچنین پژوهشگران برتر از دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر، نشریات و انجمن علمی برگزیده، اعضای هیئت علمی در ارتباط با صنعت، استانداران برتر حامی فناوری و رؤسای دانشگاه‌های حامی پژوهش و فناوری نیز تقدیر شدند.

گفتنی است دکتر تقوی فرد استاد گروه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی است. از ایشان تاکنون بیش از 400 مقاله در مجلات معتبر و تراز اول بین المللی و علمی و پژوهشی و 11 کتاب به چاپ رسیده است.

کلید واژه ها: برتر فناور برتر فناور دکتر فناوری علوم وزیر علوم تقدیر


نظر شما :