نخستین یادواره «شهید ابراهیم قائمی» در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۲۱ آذر ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۶ کد : ۲۰۱۲۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۹۱
نخستین یادواره «شهید ابراهیم قائمی»، شهید مدفون در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور خانواده شهید، هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از مدیران، استادان و دانشجویان، ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه برگزار شد.
نخستین یادواره «شهید ابراهیم قائمی» در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، نخستین یادواره «شهید ابراهیم قائمی»، شهید مدفون در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور خانواده شهید، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر رضا صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، دکتر محمدعلی اسلامی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمعی از مدیران، استادان و دانشجویان،دوشنبه، 21 آذرماه 1401 در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه برگزار شد.
دکتر معتمدی در جمع خانواده شهید و دانشجویان حاضر در مراسم گفت: از یک سال گذشته که ما مفتخر شدیم و شهید مدفون در دانشگاه‌ ما شناسایی شد حس متفاوتی پیدا کردیم. خدا را شکر می‌کنیم که این شرایط برای ما پیش آمد و قدردانی می‌کنیم از خانواده شهید قائمی که اجازه دادند این شهید بزرگوار در دانشگاه علامه طباطبائی بماند. مرقد شهید قائمی محفل انس و راز و نیاز دانشجویان و دانشگاهیان شده است. 
وی با بیان اینکه فضای دانشگاه علامه طباطبائی با حضور این شهید گرانقدر بسیار معنوی شده است، افزود: امیدوارم در سال های آینده پذیرای خانواده همه شهدای این دانشگاه در یک مراسم بزرگ تر باشیم تا بتوانیم ارادت و عشق خود را نسبت به خانواده شهدا و ارزش هایی که شهدا آفریدند ادا کنیم. امیدوارم معرفت شناخت شهدا و شهادت را پیدا کنیم تا بتوانیم در مسیر آنها گام برداریم.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: کسانی که در فرهنگ  اسلامی زندگی می‌کنند چه زنده باشند و چه در راه آرمان های الهی کشته شوند در هر صورت پیروز و برنده میدان هستند. امروز با توجه به شرایطی که در جامعه‌ ما پیش آمده است نقش دانشجویان متفاوت تر و سنگین تر شده است. این نقش فقط جان دادن و به شهادت رسیدن نیست بلکه تلاش و مجاهدت است که بسیار اهمیت دارد. دانشجویان باید در این شرایط به دوستانی که تحت تاثیر فضای مجازی هم به خود، هم به خانواده و هم به جامعه آسیب می رسانند، کمک کنند. امیدواریم با کمک دانشجویان بتوانیم مسئولیت خود را انجام دهیم.
خواهر شهید قائمی نیز با قدردانی از دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی و بیان خاطره ای از برادر شهید خود، گفت: از خواهران و برادران دانشجو تقاضا دارم که حجاب و عفت کلام خود را حفظ کنند و راه شهدا را ادامه دهند. دست به دست هم دهیم و پشتیبان رهبر باشیم تا بتوانیم جوانان خود را از گمراهی نجات دهیم.

کلید واژه ها: شهید خانواده شهید شهید قائمی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویان خانواده طباطبائی علامه طباطبائی


نظر شما :