با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی:

«مدیر امور پژوهشی» دانشگاه منصوب شد

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵ کد : ۲۰۱۱۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۵۱
مراسم معارفه و تکریم «مدیر امور پژوهشی» دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
«مدیر امور پژوهشی» دانشگاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی، با حکمی از سوی دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر حسین اصلی پور، عضو هیئت علمی گروه آموزشی مدیریت دولتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه، به عنوان «مدیر امور پژوهشی» دانشگاه معرفی شد. 
دکتر داود حسین پور، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی، در مراسم معارفه و تکریم مدیر امور پژوهشی دانشگاه، با قدردانی از خدمات و تلاش های دکتر امیر زندمقدم، مدیر پیشین امور پژوهشی، بیان کرد: همیشه انسان هایی وجود دارند که کارکرد، حرکت و عملشان ارزش آفرین بوده است. آن ها حرکت هایی انجام می‌دهند که به زنجیره ارزشی دانشگاه، هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پژوهش کمک می کنند. دکتر زندمقدم یکی از انسان های ارزش آفرینی است که در سمت‌های مختلف خدمات ارزنده و ماندگاری برای دانشگاه انجام دادند. 
وی با اشاره به اینکه دکتر زندمقدم به داشتن حسن خلق و دقیق بودن معروف هستند، ادامه داد: با توجه به تجربه های ارزشمند ایشان ما همچنان از نظرات و راهنمایی های دکتر زندمقدم در جلسات و شوراهای مختلف استفاده می کنیم. امیدوارم خداوند به ایشان توفیق بیشتر دهد و در مسئولیت جدیدی که در خارج از دانشگاه دارند موفق باشند.
دکتر حسین پور با بیان اینکه تنوع کاری در حوزه پژوهشی بسیار زیاد است، افزود: حوزه پژوهشی یک حوزه حرفه ای است و امیدوارم حضور دکتر اصلی پور به روند ارتقای این حوزه کمک کند.
در ادامه مراسم، دکتر زند مقدم بیان کرد:  بیش از ۹ سال در قسمت های مختلف معاونت پژوهشی فعالیت کردم و خدمتگزار دانشگاهیان بودم. آرزوی من همیشه این بوده است که دانشگاه و معاونت پژوهشی رشد کند و روز به روز بهتر شود تا بتواند در سطح بین‌المللی رقابت کند.
وی با قدردانی از همه همکاران و استادان، اظهار کرد: معاونت پژوهشی برای من مثل خانه است و من در هر زمان آمادگی خدمت به آن را دارم. برای دکتر اصلی پور نیز در سمت جدید، آرزوی موفقیت می کنم.
دکتر اصلی پور نیز با قدردانی از خدمات ارزنده دکتر زند مقدم، گفت: امیدوارم در این موقعیت و جایگاه بتوانم خدمتگزار خوبی برای دانشگاهیان باشم. تلاش می کنم به عنوان هماهنگ کننده و تسهیل کننده، کارهای مختلف را در حوزه پژوهشی دنبال کنم.
 در پایان مراسم با اهدای لوح از دکتر زندمقدم قدردانی و حکم دکتر اصلی پور ابلاغ شد.

کلید واژه ها: دکتر دکتر اصلی دکتر اصلی پور دکتر زندمقدم پژوهشی امور پژوهشی حوزه پژوهشی معاونت پژوهشی پژوهشی دانشگاه دانشگاه


نظر شما :