در روز دانشجو اعلام شد:

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علامه طباطبائی و بانک رفاه کارگران/ راه اندازی دانشکده بانکی و مالی

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵ کد : ۲۰۰۵۴ خبر روز
تعداد بازدید:۲۴۶۵
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در نشست مشترک با مدیر عامل بانک رفاه کارگران خبر داد: دانشکده بانکی و مالی در این دانشگاه راه اندازی می شود.
امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علامه طباطبائی و بانک رفاه کارگران/ راه اندازی دانشکده بانکی و مالی

به گزارش روابط عمومی، در نشست مشترک دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران که در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف همکاری علمی و پژوهشی بین بانک و دانشگاه، به امضای دو طرف رسید.
دکتر معتمدی در این نشست با بیان این که همکاری دو جانبه بانک و دانشگاه می تواند افق روشنی پیش روی کشور ایجاد کند، گفت: امیدواریم این تفاهم نامه، چشم انداز مطلوبی را برای هر دو نهاد ایجاد کند.
وی با اعلام اینکه آمادگی راه اندازی دانشکده بانکی و مالی را داریم، تاکید کرد: دانشگاه می تواند در زمینه های گسترده آموزشی و پژوهشی در قالب آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت با بانک همکاری کند.
دکتر لـله گانی نیز با بیان اینکه بسیار مهم است که دانش آموختگان علوم انسانی که علاقه مند به حوزه بانکداری هستند آموزش های لازم را در دوران تحصیل دیده باشند، اعلام کرد: بانک رفاه کارگران این آمادگی را دارد تا به صورت آزمایشی دانشجویان بانکداری علوم انسانی را دو روز در هفته در بخش های مختلف برای آموزش بپذیرد تا آن ها در زمان دانش آموختگی به راحتی وارد حرفه کاری خود شوند.
وی افزود: بانک رفاه کارگران برای تقویت فعالیت های اقتصادی و نیز توسعه کمی و کیفی دانشگاه علامه طباطبائی آمادگی دارد و از همه ظرفیت ها در این زمینه بهره خواهد برد.
دو طرف همچنین درباره راه اندازی دانشکده بانکی و مالی، بورس کردن دانشجویان، قطب علمی ریاضیات، ارتقا علمی کارکنان، حمایت مالی و راه اندازی آزمایشگاه مالی گفت و گو کردند.
«همکاری جهت تامین مدرس دوره‌های آموزشی بانک و تشکیل کمیته تخصصی مشترک جهت تائید صلاحیت تخصصی مدرسان و متقاضیان تدریس دوره‌های آموزشی تخصصی»، «برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های کاربردیِ آموزشی مشترک»، «مشارکت در انتقال تجارب علمی، آموزشی و مستندسازی تجارب کاربردیِ خبرگان و نخبگان دو طرف با هدف مدیریت مطلوب دانش»، «همکاری در زمینۀ تالیف، تدوین و ترجمۀ سرفصل‌ها و محتواهای آموزشی کارآمد و اثربخش»، «بهره‌مندی از ظرفیت علمی و امکانات دانشگاه در برگزاری آزمون‌های سراسری بانک»، «همکاری جهت شناسایی نیروهای نخبۀ بانک و نیز جذب دانشجویان نخبه و مستعد دانشگاه‌ها جهت شایسته‌گزینی و تامین نیروی کار و بهسازی منابع انسانی»، «اخذ مشاوره و بهره‌مندی از ظرفیت علمی دانشگاه برای انجام پروژه‌های کاربردی و حل مسائل و چالش‌های بانک» و «تعریف فرصت مطالعاتی داخلی استادان دانشگاه بین 6 تا 12 ماه به صورت تمام وقت/ پاره وقت در محیط بانک طبق شیوه نامه فرصت های مطالعاتی در چارچوب ضوابط و مقررات بانک» برخی از محورهای این تفاهم نامه است.

در پایان این نشست که جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری به امضای دو طرف رسید.

کلید واژه ها: بانک بانک رفاه بانک رفاه کارگران دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی همکاری آموزشی علمی نامه


نظر شما :