معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی:

کلاس‌های جبرانی دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم برگزار می شود

۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۹ کد : ۱۹۹۹۸ خبر روز
تعداد بازدید:۹۱۷
معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد: لازم است اعضای هیئت علمی و مدعو دانشکده ها با استفاده از مفاد دستورالعمل آموزش، نسبت به برگزاری حضوری کلاس‌های جبرانی تا قبل از شروع امتحانات پایان نیمسال نخست، اقدام کنند.
کلاس‌های جبرانی دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی، یکی از بخشنامه هایی که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نیمسال جاری برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی ارسال شده، درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی است. با توجه به این بخشنامه لازم است دانشگاه ها نسبت به تشکیل کلاس‌های جبرانی برای درس هایی که به دلایلی تشکیل نشده اند، اقدام لازم را به عمل آورند. در این بخشنامه، اتخاذ تصمیم در مورد نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت برخط (online) یا حضوری به عهده دانشگاه گذاشته شده است.
بر این اساس معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد: با استناد به نامه 29 آبان ماه 1401 دانشگاه، درباره ثبت اطلاعات همه کلاس های تشکیل نشده در سامانۀ آموزشی گلستان و با توجه به لزوم تشکیل کلاس های جبرانی برای کلاس های تشکیل نشده به علت عدم حضور استاد و همچنین به منظور تضمین کیفیت آموزش در دانشگاه، لازم است اعضای هیئت علمی و مدعو دانشکده ها با استفاده از مفاد دستورالعمل آموزش، نسبت به برگزاری حضوری کلاس‌های جبرانی تا قبل از شروع امتحانات پایان نیمسال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱، اقدام کنند.
درج تاریخ تشکیل کلاس های جبرانی در سامانۀ آموزشی گلستان توسط اداره آموزش دانشکده ها، ضروری است.
این مصوبه برای نیمسال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ قابلیت اجرا دارد و قابل استناد و تعمیم به نیمسال‌های تحصیلی دیگر نیست.
 

کلید واژه ها: کلاس تشکیل کلاس کلاس جبرانی دانشگاه تشکیل تشکیل کلاس جبرانی جبرانی نیمسال آموزش


نظر شما :