با استقبال دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد:

اردوی زیارتی-تفریحی و کوهپیمایی امامزاده ابراهیم(ع) دربند

۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷ کد : ۱۹۸۳۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۷۷
اردوی زیارتی تفریحی و کوهپیمایی امامزاده ابراهیم(ع) دربند با حضور دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی، به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
اردوی زیارتی-تفریحی و کوهپیمایی امامزاده ابراهیم(ع) دربند

به گزارش روابط عمومی، اردوی زیارتی تفریحی و کوهپیمایی امامزاده ابراهیم(ع) دربند با استقبال دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی روز پنجشنبه، 26 آبان‌ماه 1401 به همت دبیرخانه ستاد اقامه نماز نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شمس، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این اردو با اشاره به ثمرات و برکات اردوهای دانشجویی، گفت: این برنامه‌ها لازمه کار علمی و شکوفایی استعدادهای دانشجویی است. ما در زندگی فرصت زیادی برای تجربه کردن و آزمودن روش‌ها و فعالیت‌های مختلف در زندگی نداریم. بنابراین انسان عاقل و هوشمند راهی را که گذشتگان پیموده‌اند و در آن ناموفق بوده و به بن‌بست رسیده‌اند را دوباره آزمایش و تجربه نمی‌کند بلکه از روش و سبکی که ادیان به ویژه دین مبین و کامل اسلام معرفی می‌کند برای زیست و زندگی خویش بهره می‌برد.
وی اظهار کرد: از مهربانی‌های خدای متعال بر بندگانش این است که راز و رمز خلقت و روش و نحوه درست زندگی کردن را برای ما بیان کرده‌است که ثمره مهم آن هویت‌یابی و عدم احساس پوچی و دوری از زندگی بی‌ هدف و بیهوده است. امروزه دنیا با بحران بی‌هویتی و پوچ‌گرایی و زندگی بی‌هدف و بدون فایده دست‌ و پنجه نرم می‌کند و دچار سردرگمی در اداره اجتماع و سرنوشت فردی و اجتماعی مردم شده است.
زیارت، برگزاری مسابقه های ورزشی و فرهنگی فرح بخش، اهدای جایزه، ایجاد جلسه های سخنرانی، گفت و گوی صمیمانه و پرسش و پاسخ و گرفتن عکس یادگاری، برخی از برنامه هایی بود که در این اردوی زیارتی-تفریحی و کوهپیمایی برای دانشجویان شرکت کننده تهیه و اجرا شد.

عکس از: allameh.nahad.ir

کلید واژه ها: زندگی دانشگاه روش اردوی زیارتی نهاد


نظر شما :