کلاس های دانشگاه علامه طباطبائی برای تماشای بازی فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، تعطیل می‌شوند

۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۹۸۱۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۱۸
کلاس های نوبت بعدازظهر دانشگاه علامه طباطبائی، روز دوشنبه، ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برای تماشای بازی فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تعطیل می‌شوند.
کلاس های دانشگاه علامه طباطبائی برای تماشای بازی فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، تعطیل می‌شوند

به گزارش روابط عمومی، بر اساس تصمیم اعضای شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلاس های دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی از ساعت 14روز دوشنبه 30 آبان ماه 1401، به منظور تماشای بازی تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال تعطیل می‌شوند.

پیرو این تصمیم همه کلاس های نوبت بعدازظهر دانشگاه علامه طباطبائی، در روز دوشنبه تعطیل می شوند. برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس های جبرانی توسط استادان انجام خواهد شد.
تصمیم اعضای شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به محبوبیت گسترده این مسابقات در میان جوانان و دانشجویان و تاثیر آن در ایجاد شور و نشاط عمومی، تقویت همبستگی و انسجام اجتماعی و به منظور فراهم سازی زمینه تماشای مسابقه برای جوانان و دانشجویان در کنار خانواده خود گرفته شده است.
تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 16:30 در ورزشگاه خلیفه به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.

کلید واژه ها: ساعت روز روز دوشنبه تصمیم عالی برنامه آموزشی


نظر شما :