با هدف ایجاد نشاط جسمی و روانی برگزار شد:

اردوی زیارتی- تفریحی کوهپیمایی امامزاده ابراهیم دربند دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی/ آلبوم عکس

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۰۳:۲۰ کد : ۱۹۶۰۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۵۰
اردوی زیارتی- تفریحی کوهپیمایی امامزاده ابراهیم دربند دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی به همت دبیرخانه ستاد اقامه نماز نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
اردوی زیارتی- تفریحی کوهپیمایی امامزاده ابراهیم دربند دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی/ آلبوم عکس

به گزارش روابط عمومی، اردوی زیارتی- تفریحی کوهپیمایی امامزاده ابراهیم دربند دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی با هدف ایجاد نشاط و سلامت روانی، به همت دبیرخانه ستاد اقامه نماز نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و استقبال دانشجویان برگزار شد.
زیارت، برگزاری مسابقه های ورزشی و فرهنگی فرح بخش، اهدای جایزه، ایجاد جلسه های سخنرانی، گفت و گوی صمیمانه و پرسش و پاسخ و گرفتن عکس یادگاری برخی از برنامه هایی بود که در این اردوی زیارتی-تفریحی برای دانشجویان شرکت کننده تهیه و اجرا شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شمس، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این اردو با بیان فواید و اثرات مفید کوهنوردی دسته جمعی بر روح و روان و جسم آدمی گفت: نیاز انسان به انس با طبیعت به ویژه در دوران جوانی و ارتباط برقرار کردن با جلوه های طبیعی خدادادی موجب ایجاد روحیه لطیف و معنوی در فرد می شود، که باعث حرکت و تلاش و مجاهدت بعدی می باشد.
وی با اشاره به شاخص های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و راه و رفتار دوران دانشجویی، گفت: اخلاق مداری و پایبندی به اصول اخلاقی از مسائل اساسی هر جامعه ای است که برای هم زیستی مسالمت آمیز باید آن را سر لوحه همه اقدامات خود قرار دهیم. اگر در جایی عیب و یا نقصی وجود داشته باشد با منطق و بیان اخلاق مدارانه می توان آن را به مسئولان مربوطه منعکس کرد و با نیت اصلاح امور کارها را پیش برد.
حجت الاسلام و المسلمین شمس در ادامه با بیان اینکه دانشجوی تراز انقلاب باید اهل علم و پژوهش باشد، افزود: دانشجوی اهل علم و تحقیق با علم و تحقیق همه جانبه در موضوعات وارد می شود و سخن و موضع گیری‌های او از سر تحقیق و عالمانه است. کسی که عالم به زمان و شرایطی که در آن زندگی می کند باشد دچار اشتباهات و انحرافات در عرصه های اجتماعی و سیاسی و حتی فردی نخواهد شد. 

کلید واژه ها: دانشگاه پسر دانشگاه دانشجویان پسر دانشگاه دربند دانشجویان پسر دانشگاه رهبری دانشگاه معظم رهبری دانشگاه مقام معظم رهبری دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویان


نظر شما :