با حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به عضویت «قرارگاه مرکزی» احداث ۲۰۰ هزار مسکن دانشجویان متأهل منصوب شد

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۰ کد : ۱۹۵۱۹ خبر روز
تعداد بازدید:۶۶۳
در نخستین نشست قرارگاه مرکزی احداث ۲۰۰ هزار مسکن دانشجویان متأهل که در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با حکمی از سوی وزیر علوم به عضویت این قرارگاه منصوب شد.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به عضویت «قرارگاه مرکزی» احداث ۲۰۰ هزار مسکن دانشجویان متأهل منصوب شد

به گزارش روابط عمومی به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: نخستین نشست قرارگاه مرکزی احداث ۲۰۰ هزار مسکن دانشجویان متأهل با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و روسای دانشگاه های کشور برگزار شد.
دکتر زلفی‌گل در این نشست با بیان اینکه هدف از ایجاد این قرارگاه، تسریع در عملیات احداث و پیگیری امور مربوط به عملیات این پروژه مهم در خوابگاه‌های دانشجویی کشور است، افزود: احداث 200 هزار خوابگاه دانشجویان متأهل در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری برای رشد جمعیت، انجام مفاد قانونی جوانی جمیعت و ارائه خدمات به نخبگان جامعه است.
بر اساس این گزارش، استاندار تهران، رئیس سازمان امور دانشجویان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، روسای دانشگاه‌های علم و صنعت، علامه طباطبائی، الزهرا(س) و اصفهان، قائم مقام بانک مرکزی، رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از فعالان بخش مسکن از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عضویت قرارگاه مرکزی احداث 200 هزار مسکن دانشجویان متأهل منصوب شده اند.
 

کلید واژه ها: دانشجویان دانشجویان متأهل علوم علوم تحقیقات علوم تحقیقات فناوری احداث قرارگاه رئیس امور


نظر شما :