درخشش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در جشنواره شبکه دانشگاه های راه ابریشم(SUN)

۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۷ کد : ۱۹۴۵۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۰۳
دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در جشنواره شبکه دانشگاه های راه ابریشم موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
درخشش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در جشنواره شبکه دانشگاه های راه ابریشم(SUN)

به گزارش روابط عمومی، دبیرخانه دانشجویی شبکه دانشگاه‌های راه ابریشم(SUNUS)، رتبه های برتر جشنواره های عکاسی(PHOCOS)، نگارشی(WRICOS) و توسعه مهارت های سخنرانی(S-DECOS) که با حضور پرتعداد دانشجویان دانشگاه های عضو این شبکه برگزار شد را معرفی کرد.
در جشنواره عکاسی شبکه دانشگاه های راه ابریشم که هفتمین دوره آن با موضوع «مبارزه با کووید-19 در مسیر راه ابریشم» برگزار شد، رایحه رمضانی، دانشجوی کارشناشی ارشد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب «جایزه بزرگ» این جشنواره شد. همچنین سامان خدایاری، مهدیه قاسم زاده، مهدی قاسم پور و شادی خدایاری نیز موفق به کسب جایزه ویژه این جشنواره شدند.
بر اساس این گزارش در ششمین دوره رقابت های بین المللی نگارشی شبکه دانشگاه های راه ابریشم نیز که با موضوع «شهر من: زادگاهت برای تو چه معنایی دارد؟» برگزار شد، ثریا منصوری به عنوان انتخاب ویژه در بخش انشا و لطیفه سخی نیز به عنوان انتخاب ویژه بخش شعر از دانشگاه علامه طباطبائی معرفی شدند.
همچنین در جشنواره توسعه مهارت های سخنرانی که سومین دوره آن با موضوع «دیدگاه دانشجویان در عصر هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ: فرصت‌ها و چالش‌ها » برگزار شد، مدال طلا (جایزه بزرگ) به لطیفه سخی از دانشگاه علامه طباطبائی رسید. محسن حیات، مرضیه رودگر صفاری و زهرا رحمانی نیز از این دانشگاه به عنوان انتخاب ویژه معرفی شدند.
گفتنی است شبکه دانشگاه‌های جاده ابریشم (Silk-Road Universities Network-SUN) با هدف توسعه روابط علمی و فرهنگی کشورهای در مسیر جاده ابریشم، تحکیم صلح و دوستی و احیا سنت‌های مشترک ملت‌های ذیربط در دانشگاه مطالعات خارجی هانکوک (شهر سئول) کره جنوبی و با حضور 50 دانشگاه از کشورهای مختلف در مسیر جاده ابریشم از سال ۲۰۱۵ تشکیل شده است و در جشنوارۀ سال های اخیر، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی موفق شده اند رتبه های برتر این جشنواره را کسب کنند.
 روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی این موفقیت را به دانشجویان و خانوادۀ بزرگ دانشگاه تبریک می گوید.
 

کلید واژه ها: دانشگاه شبکه دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه ابریشم ابریشم شبکه دانشگاه ابریشم جاده ابریشم جشنواره طباطبائی


نظر شما :