آغاز ثبت نام رایگان دوره های مهارت افزایی ویژه دانشجویان ورودی جدید

۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۴ کد : ۱۹۳۸۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۳۱۸
دفتر مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی در جهت ارتقای مهارت های دانشجویان براساس آموزش مهارت های عمومی و تخصصی روز جامعه، دوره های رایگان کاربردی و موردنیاز بازار کار برای دانشجویان نوورود برگزار می کند.
آغاز ثبت نام رایگان دوره های مهارت افزایی ویژه دانشجویان ورودی جدید

دفتر مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی در جهت ارتقای مهارت های دانشجویان براساس آموزش مهارت های عمومی و تخصصی روز جامعه به منظور تربیت نیروی متخصص، موثر و کارآمد برای ورود به بازار کار و همچنین زمینه سازى براى بروز استعداد و علایق فردى و گروهى و افزایش دانش و نگرش حرفه ای با همکاری سازمان های مختلف از جمله سازمان فنی حرفه ای ،آموزش و پروش وبهزیستی، اقدام به برگزاری دوره های کاربردی و موردنیاز بازار کار همراه با ارائه مدرک معتبر آموزشی کرده است.
گرافیک و صفحه آرایی، مقاله نویسی، پروپوزال نویسی، مهارت Excel، مهارت سخنرانی و فن بیان و نرم افزارهای ارتباطی برخی از مهارت هایی است که در این دوره ها آموزش داده می شود.
این دوره ها به صورت رایگان و حضوری، ویژه دانشجویان ورودی جدید و در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
دانشجویان نوورود می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سامانه دوره های مهارت افزایی و آموزش های تخصصی آزاد به آدرس  otc.atu.ac.ir و یا کانال مهارت افزایی به آدرس atumaharat@ مراجعه کنند.
 

کلید واژه ها: مهارت مهارت افزایی دوره آموزش افزایی دانشجویان آدرس


نظر شما :