دانشگاه علامه طباطبائی صاحب پارک علم و فناوری شد

۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۴ کد : ۱۹۳۴۲ خبر روز
تعداد بازدید:۲۰۷۹
با موافقت کارگروه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت راه اندازی پارک علم و فناوری، دانشگاه علامه طباطبائی بیش از پیش به سمت اشتغالزایی، کارآفرینی و تجاری سازی علم و دانش گام بر می دارد.
دانشگاه علامه طباطبائی صاحب پارک علم و فناوری شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر محسن مطیعی، مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی با اعلام خبر راه اندازی این پارک در دانشگاه، گفت: پس از گردآوری و آماده سازی مستندات نه گانه و فراهم کردن شرایط مورد نظر، با بررسی کارگروه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین بازرسی و ارزیابی میدانی، با گرفتن مجوز و راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی موافقت شد.


وی با بیان اینکه با راه اندازی این پارک، دانشگاه علامه طباطبائی بیش از پیش به سمت اشتغال زایی، کارآفرینی و تجاری سازی علم و دانش گام بر می دارد، افزود: فعالیت این پارک بر محور علوم انسانی و نوآوری های علوم اجتماعی متمرکز است. در طراحی ساختار و عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه، سایر حوزه های تاثیرگذار مبتنی بر حل مسئله، ارتباط با تخصص های موجود در دانشگاه و ارتباط با صنعت و جامعه نیز مورد نظر بوده است.
دکتر مطیعی ادامه داد: از جمله ارکان فعالیت پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی، آزمایشگاه علوم شناختی، مرکز نوآوری هوش مصنوعی، مرکزنوآوری علوم داده، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه و مرکز رشد شماره دو واقع در پردیس مرکزی دانشگاه است. محل استقرار پارک علم و فناوری در پردیس شماره دو دانشگاه و حدود 10 هکتار از زمین های مجاور مجتمع چاپ و انتشارات دانشگاه نیز جهت توسعه پارک در نظر گرفته شده است.
 

کلید واژه ها: دانشگاه فناوری دانشگاه پارک علم فناوری دانشگاه علم فناوری دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی پارک اندازی پارک پارک علم پارک علم فناوری


نظر شما :