جلسه معارفه رییس اداره دبیرخانه برگزار شد

۱۳ آذر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۹۲۹ اداری سازمانی
تعداد بازدید:۷۸۷۷
با حکم معاون اداری و مالی دانشگاه محمد جمشیدی مقدم به عنوان رییس اداره دبیرخانه منصوب شد
جلسه معارفه رییس اداره دبیرخانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جلسه معارفه رئیس جدید دبیرخانه دانشگاه، با حضور دکتر محمدرضا ویژه معاون اداری مالی، مرتضایی فر مدیر امور اداری، روسای ادارات معاونت اداری مالی و جمعی از کارکنان دبیرخانه مرکزی دانشگاه 13 آذر ماه در محل دفتر معاونت اداری مالی دانشگاه برگزار شد.
دکتر محمدرضا ویژه در سخنانی با بیان ماموریت خطیر دبیرخانه مرکزی در ارتباطات مکتوب و رسمی عنوان کرد: به نوعی می‌توان دبیرخانه را به عنوان مرکز اصلی مکاتبات و مراسلات داخلی و خارجی دانشگاه دانست. وی افزود: به همین دلیل، بسیار مهم است کسی که در راس کار دبیرخانه قرار می‌گیرد بتواند به خوبی این مجموعه را مدیریت کند تا اختلالی در مکاتبات دانشگاه به وجود نیاید.

معاون اداری مالی دانشگاه با اشاره به نقش اثرگذار دبیرخانه تصریح کرد: برخی نامه ها منوط به حد زمانی مشخصی است و اگر دیر برسد و یا خارج از محیط زمانی خود باشد از اعتبار و ارزش می‌افتد. دکتر ویژه اظهار داشت: کل مکاتبات دانشگاه و امکاناتی که از لحاظ زیرمجموعه اتوماسیون اداری تعریف شده است باعث شده که فرآیند سنتی دبیرخانه که همیشه با کاغذ سر و کار داشته‌، حالت الکترونیک پیدا کرده است و امور راحت تر و منظم‌تر به انجام می‌رسد.
معاون اداری مالی دانشگاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دبیرخانه کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و اگر نقطه ضعفی بوده سعی کرده‌ایم در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.


همچنین در این مراسم مرتضایی فرد مدیر امور اداری دانشگاه نیز با اشاره به ماموریت های مورد نظر در دبیرخانه مرکزی دانشگاه بیان داشت: ساماندهی وضعیت اتوماسیون اداری. ارتقا زیر سیستمها، تنظیم مراسلات. ساماندهی دفتر پست و پیشخوان و تعریف دوره‌های آموزشی نرم افزار و سخت افزار برای کارکنان از اموری است که جز کارهای روزمره و مورد تاکید  در این بخش است. وی افزود: توسعه اتوماسیون اداری به عنوان سامانه مادر دانشگاه و ارتقا زیر سیستم‌هایی آن می‌تواند فعالیت‌ها را سرعت ببخشد وکیفیت را بالا ببرد.

وی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات محمد نیساری در طول مدت مسئولیت دبیرخانه مرکزی دانشگاه بیان کرد: در طی مدت مسئولیت ایشان در دبیرخانه مرکزی بسیاری از امور شکل گرفت و اصلاح شد و امیدوارم با حضور آقای جمشیدی مقدم امور بهتر و‌ منظم تر به پیش برود.

 


نظر شما :