با حضور دانشجویان دختر فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد:

نخستین دوره طرح «حامیم» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی در رامسر

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۴ کد : ۱۹۱۶۲ خبر روز
تعداد بازدید:۲۰۱۴
نخستین دوره طرح حلقه‌های میانی؛« حامیم» با حضور دانشجویان دختر فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ برگزار شد.
نخستین دوره طرح «حامیم» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی در رامسر

به گزارش روابط عمومی، نخستین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با عنوان حلقه‌های میانی؛ «طرح حامیم»، ویژه دانشجویان دختر، به همت واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ علامه طباطبائی و با همکاری تشکل‌های دانشجویی و معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی این دانشگاه، شهریورماه 1401 در مجتمع اردوگاهی شهید میرزا کوچک‌خان رامسر استان مازندران برگزار شد.
بر اساس این گزارش، طرح حامیم در جهت تقویت و هم‌افزایی دانشجویان فعال فرهنگی برنامه‌ریزی شده و حضور دانشجویان در این دوره آموزشی، به عنوان دو واحد درس معارف در نظر گرفته شده است. همچنین توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی مشاوره فردی با حضور استادان برجسته و بازدید از مکان‌های تفریحی شهر رامسر برخی از برنامه های اجرا شده در این طرح بود.
تقویت نقش محوری دفترهای نهاد مقام معظم رهبری در راهبری فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی جدید و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، استعدادسنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان و استفاده از فرصت شبکه‌سازی و تیم‌سازی دانشجویان مستعد برخی از اهداف نخستین دوره طرح حلقه‌های میانی؛« حامیم» بود.
 

کلید واژه ها: دانشجویان دانشجویان فعال دانشجویان فعال فرهنگی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی فرهنگی فعال فرهنگی فرهنگی سیاسی تقویت فعال فعال فرهنگی سیاسی


نظر شما :