رکوردشکنی دانشجوی پسر دانشگاه علامه طباطبائی در پنجمین المپیاد همگانی دانشجویان کشور

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲ کد : ۱۹۰۹۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۳۰
علیرضا ذاکریان، دانشجوی ورزشکار دانشگاه علامه طباطبائی، در پنجمین المپیاد همگانی دانشجویان کشور در رشته فریزبی، ماده مسافت، رکورد کشور را شکست.
رکوردشکنی دانشجوی پسر دانشگاه علامه طباطبائی در پنجمین المپیاد همگانی دانشجویان کشور

به گزارش روابط عمومی، ورزشکاران پسر دانشگاه علامه طباطبائی در پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان کشور در دو رشته فریزبی و شطرنج موفق به کسب یک مقام اولی، یک مقام دومی و یک مقام سومی شدند.
بر اساس این گزارش، در این المپیاد در رشته فریزبی که در سه ماده دقت، مسافت و مدت زمان پرواز دیسک برگزار شد، علیرضا ذاکریان ورزشکار دانشگاه علامه طباطبائی در دو ماده مسافت و مدت زمان پرواز دیسک شرکت کرد که در ماده مسافت با ثبت رکورد ۸۱/۹۲ متر رکورد کشور را شکست و به مقام اول دست یافت. همچنین این دانشجوی ورزشکار دانشگاه در ماده مدت زمان پرواز دیسک هم با رکورد ۸ ثانیه به مقام دوم رسید.
در رشته شطرنج نیز که در دو ماده سرعت و برق‌آسا و با حضور ۱۵۹ شرکت‌کننده برگزار شد، امیرعلی غفوریان در ماده برق‌آسا به مقام سوم و در ماده سرعت به مقام چهارم دست یافت.
گفتنی است پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهرکرد، با حضور ۹۵ دانشگاه از سراسر کشور برگزار شد و هزار و صد دانشجوی ورزشکار در رشته‌های طناب زنی، آمادگی جسمانی، فیرزبی، شطرنج، دوچرخه سواری، دارت، هندپلو و هفت سنگ مهارتی با هم به رقابت پرداختند.

کلید واژه ها: مقام ماده دانشگاه کشور رشته مسافت


نظر شما :