در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد:

نخستین همایش ملی تولید محتوای الکترونیکی برای علوم و ریاضی در دورۀ دبستان و پیش از دبستان

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۰ کد : ۱۹۰۶۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۷۲
نخستین همایش ملی تولید محتوای الکترونیکی برای علوم و ریاضی در دورۀ دبستان و پیش از دبستان، به همت گروه آموزش و پرورش و گروه تکنولوژی آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی به صورت مجازی برگزار شد.
نخستین همایش ملی تولید محتوای الکترونیکی برای علوم و ریاضی در دورۀ دبستان و پیش از دبستان

به گزارش روابط عمومی، نخستین همایش ملی تولید محتوای الکترونیکی برای علوم و ریاضی در دوره دبستان و پیش از دبستان در دو بخش تولید محتوای الکترونیکی و مقالات، به همت گروه آموزش و پرورش و گروه تکنولوژی آموزشی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
این همایش با حضور و سخنرانی دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر سعید غیاثی ندوشن، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر احمد برجعلی، رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمود امانی تهرانی، عضو شورای عالی آموزش و پرورش ایران، دکتر زهرا گویا، استاد تمام گروه آموزش ریاضی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر رضوان حکیم زاده، عضو هیئت علمی گروه برنامه ریزی درسی دانشگاه تهران، دکتر اسماعیل زارعی زوارکی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر زهرا رحیمی، دبیر علمی همایش، در بستر مجازی برگزار شد.
فناوری نوین در تولید محتوای الکترونیکی، تجارب زیسته تولید محتوای الکترونیکی در دوران کرونا، جایگاه ارزشیابی آموزشی در محتوای الکترونیکی ریاضی و علوم، محتوای الکترونیکی تعاملی، الگوهای طراحی و تولید محتوای الکترونیکی آموزشی، جایگاه محتوای الکترونیکی در رویکردهای نوین آموزشی، فرصت ها و چالش های تولید محتوای الکترونیکی در آموزش ریاضی و علوم و سایر موضوعات مرتبط با محتوای الکترونیکی در آموزش ریاضی و علوم محورهای بخش مقالات همایش بود.
همچنین تولید محتوای الکترونیکی برای ریاضیات دبستان، تولید محتوای الکترونیکی برای ریاضیات پیش از دبستان، تولید محتوای الکترونیکی برای علوم تابستان و تولید محتوای الکترونیکی برای علوم پیش از دبستان محورهای همایش در بخش تولید محتوای الکترونیکی بود.
تاثیر کرونا در ابعاد مختلف زندگی به ویژه آموزش، توجه به آموزش مجازی، عدالت آموزشی با تولید محتوای الکترونیکی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، شناخت استانداردهای تولید محتوای الکترونیکی، رفع چالش های آموزش در بستر فناوری، تدریس و یادگیری مبتنی بر فناوری و توجه به رویکرد یکپارچه و چند وجهی/ چند نظری به یادگیری در امر آموزش بر خی از موضوعات مطرح شده در این همایش بود.
در پایان همایش آثار برگزیده تولید محتوای الکترونیکی معرفی شدند.
گفتنی است تعداد 308 اثر الکترونیکی و 82 مقاله به دبیرخانه این همایش رسید که 132 اثر الکترونیکی و 56 مقاله به مرحله داوری راه پیدا کردند و در نهایت 12 مقاله برای ارائه در دو پنل انتخاب شدند.

کلید واژه ها: الکترونیکی محتوای الکترونیکی تولید محتوای الکترونیکی الکترونیکی علوم محتوای تولید محتوای محتوای الکترونیکی علوم تولید تولید محتوای الکترونیکی علوم آموزش


نظر شما :