برگزاری جشنواره طرح «پویش ایده‌پردازی»

۰۷ آذر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۸۹۸ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۳۶۰
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی جشنواره طرح پویش ایده پردازی برگزار می گردد.
برگزاری جشنواره طرح «پویش ایده‌پردازی»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، واحد «پویش ایده‌پردازی» معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با هدف شناسایی، تشویق، شبکه سازی، تقویت و اشاعه فرهنگ ایده‌پردازی و نوآوری، در راستای برجسته سازی وجه کاربردی علوم انسانی تاسیس گردید. این واحد، در اولین اقدام عملی درنظر دارد، با برگزاری جشنواره ی طرح بزرگ «پویش ایده پردازی»، به عنوان یکی از فعالیت های خود در این زمینه، به منظور دست یابی به اهداف مذکور گام بردارد . 

بر این اساس این واحد در نظر دارد با دعوت از مربیان و استادان ایده پرداز کشوری و تشکیل کمیته‌ی مربیان به منظور برگزاری پرورش ایده در خلال جشنواره طرح بزرگ" پویش ایده پردازی" بستری مناسب برای تربیت دانشجویان خلاق و ایده پردازی فراهم نماید. 

برگزاری نشست های آموزشی و انگیزشی ایده پردازی، کارگاه های آموزشی و تخصصی به منظور پرورش ایده های دانشجویان، برگزاری همایش سالیانه ایده پردازی نگارش و تدوین نشریه پویش ایده پردازی و انجام بازدید های علمی–تحقیقاتی و تشکیل اتاق های فکری با عنوان گروه ایده پردازان برتر جهت پژوهش ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه های واحد و تعامل با بنیاد ملی نخبگان  از جمله اهداف این مرکز است.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده های خود می توانند به وب سایت : www.farhangi.atu.ac.ir  مراجعه نموده و یا در کانال تلگرام vahed_atu.ac.ir@ عضو شوند. 


نظر شما :