در دیدار رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح تاکید شد:

همکاری دانشگاه علامه طباطبائی با ستاد کل نیروهای مسلح کشور

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۸۸۱۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۲۴
معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با توجه به مرجعیت علمی این دانشگاه در علوم انسانی و اجتماعی در خصوص همکاری مشترک با دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد.
همکاری دانشگاه علامه طباطبائی با ستاد کل نیروهای مسلح کشور

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد مهدی نژاد نوری، معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با توجه به مرجعیت علمی این دانشگاه در علوم انسانی و اجتماعی در خصوص همکاری مشترک با دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد. 
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این دیدار که دوشنبه ۲۴ مرداد ماه 1401 در محل دفتر ریاست برگزار شد با اشاره اقدامات انجام شده در دوره مدیریت جدید این دانشگاه، تهیه و تدوین برنامه راهبردی را اصلی  ترین برنامه در یک سال اخیر برشمرد و افزود: با همکاری همه اعضای هیئت علمی دانشگاه، برنامه راهبردی مبتنی بر ماموریت های کلان دانشگاه تهیه و تدوین شده است.
دکتر معتمدی مرجعیت دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه علوم انسانی و اجتماعی و پاسخ به نیاز کشور و جامعه را از جمله اساسی ترین اهداف و برنامه ها در این دانشگاه عنوان کرد و گفت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به نیازمندی های پژوهشی  ستاد کل نیروهای مسلح  در این دانشگاه وجود دارد.
دکتر مهدی نژاد نیز در این دیدار در سخنانی با اشاره به نقش امروز دانشگاه ها در حوزه های مختلف و به ویژه در زمینه تمدن سازی نوین اسلامی، با توجه به تخصصی بودن دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و بهره مندی آن از استادان و پژوهشگران بنام این عرصه افزود: امیدواریم با همکاری مشترک بتوانیم در خصوص اجرایی شدن این موضوع مهم اثرگذار باشیم.
دکتر ابوالقاسم فاتحی، رئیس پژوهشکده تحول در علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبائی نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول ۸ ماه گذشته در این پژوهشکده پرداخت و تاکید کرد: این پژوهشکده با توجه به توانمندی اعضای هیئت علمی دانشگاه و نیز ماموریت ویژه ای که در خصوص تحول در علوم انسانی و اجتماعی دنبال می کند، آمادگی انجام پروژه و تحقیقات مشترک با ستاد کل نیروهای مسلح را دارد.
 در بخش دیگری از این نشست نیز دکتر داود حسین پور، معاون پژوهشی دانشگاه نیز در خصوص زمینه های همکاری های مشترک پژوهشی و تحقیقاتی و نیز برگزاری سمینارها و همایش های مشترک با ستاد کل نیروهای مسلح سخن گفت.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علمی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی علامه علامه طباطبائی طباطبائی علوم علوم انسانی علوم انسانی اجتماعی


نظر شما :