هادی خان محمدی مدیر برنامه ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه علامه طباطبائی شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۳:۱۴ کد : ۱۸۷۸۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۹۷۶
آیین تکریم و معارفۀ مدیر پیشین و جدید برنامه ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رئیس، معاون آموزشی و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار شد.
هادی خان محمدی مدیر برنامه ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه علامه طباطبائی شد

به گزارش روابط عمومی، آیین تکریم دکتر مرتضی طاهری، مدیر پیشین و معارفه  دکتر هادی خان محمدی، مدیر جدید برنامه ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر معتمدی در این آیین با قدردانی از تلاش های همه کسانی که در دانشگاه خدمت رسانی کرده اند، گفت: مجموعه آموزش، حوزه فعال دانشگاه است و انتظار داریم افرادی که در این مجموعه فعالیت می کنند به دلیل حساسیت کاری این بخش، با تحمل و ظرافت بیشتری کار کنند.
وی از دکتر خان محمدی درخواست کرد، برنامه راهبردی دانشگاه را در نظر داشته باشد و آن را اجرایی کند. همچنین برای توسعه رشته های کارآمد، جذب رضایتمندی دانشجویان، جذب دانشجویان برتر و استفاده از ظرفیت برنامه گلستان برنامه ریزی کند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه دکتر طاهری از مدیران بااخلاق و متعهد دانشگاه است از خدمات ایشان قدردانی کرد و گفت: دقت نظر و تعامل دکتر طاهری با استادان، دانشجویان و ارباب رجوع آموزنده است و امیدواریم بتوانیم در قسمت های دیگر دانشگاه از خدمات و تجربه ایشان استفاده کنیم.
وی با قدردانی از دکتر خان محمدی برای قبول مدیریت برنامه ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه، گفت: ایشان از نیروهای جوان، خوش فکر و باانگیزه است که حضورشان در آموزش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.


نظر شما :