با هدف انجام همکاری های مشترک انجام شد:

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی با رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۱:۱۱ کد : ۱۸۷۸۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۶۲
هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی با هدف گسترش همکاری های علمی با محوریت تحول در علوم انسانی با رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم دیدار و گفت و گو کردند.
دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی با رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی، هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی در سلسله دیدارهای خود با روسای مراکز و موسسات حوزه علمیه به منظور تبادل نظر در خصوص تحول در علوم انسانی، با رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم دیدار و گفت و گو کردند.
دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت های دانشگاه، بر لزوم همکاری های مشترک و هم افزایی ظرفیت های دو مجموعه تاکید کرد و گفت: محور اصلی فعالیت های این دانشگاه، تحول در علوم انسانی است. 
وی بیان کرد: ما پیش‌نویس تفاهم‌نامه ای برای تبادل اطلاعات و آخرین یافته ها، ایجاد فرصت مطالعاتی داخلی برای استادان در دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، انجام طرح های تحقیقاتی مشترک و ... را آماده کرده ایم تا پس از بررسی با توجه به اولویت بندی های نهایی، امضا شده و محور فعالیت‌های مشترک شود.
آیت‌الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم نیز در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی ضمن معرفی فعالیت‌های بخش‌های مختلف و مراکز وابسته به مؤسسه و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی آن، بر ضرورت انجام همکاری های مشترک با دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی علامه علامه طباطبائی طباطبائی پژوهشی آموزشی پژوهشی پژوهشی امام پژوهشی امام خمینی


نظر شما :