تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی آموزشی دانشجویان بین‌الملل امضا شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۷ کد : ۱۸۷۵۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۸۴
تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی _ آموزشی دانشجویان بین‌الملل میان دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان امور دانشجویان امضا شد.
تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی آموزشی دانشجویان بین‌الملل امضا شد


به گزارش روابط عمومی، مراسم امضای تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی_آموزشی دانشجویان بین‌الملل میان دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان امور دانشجویان با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در محل جلسات این سازمان برگزار شد.
دکتر معتمدی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره فرهنگی_آموزشی دانشجویان بین‌الملل در دانشگاه علامه طباطبائی گفت: تلاش دانشگاه، برگزاری هرچه بهتر این دوره و ایجاد اوقاتی مفید و پربار به همراه جذابیت‌های تفریحی برای دانشجویان بین‌الملل است و امیدواریم این سفیران با توشه‌های علمی و فرهنگی عمیقی به کشور خود بازگردند.
دکتر داداش‌پور نیز ضمن قدردانی از دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری این دوره، به بیان برخی نکات به منظور برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر نخستین دوره «اندیشه مطهر» پرداخت و اظهار کرد: بدون تردید حضور دانشجویان بین‌الملل در این دوره موجب تقویت و رشد فکری و قوای اندیشه آنان و نیز آشنایی دانشجویان بین‌الملل با یکدیگر می‌شود.
معاون وزیر علوم ایجاد یک شبکه دوستانه میان دانشجویان بین‌الملل را ضروری دانست و بیان کرد: دانشجویان بین‌الملل سرمایه‌های بزرگ کشور و سفیران ایران در کشورهای خود هستند و تقویت گفتمانی این دانشجویان یکی از اهداف سازمان امور دانشجویان است.
گفتنی است نخستین دوره تخصصی اندیشه های بنیادی دانشجویان بین المللی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با هدف توانمندسازی دانشجویان بین المللی به عنوان سفیران فرهنگی و تعمیق، تحکیم و آشنایی بیشتر آنها با مبانی اندیشه اسلامی، در مرداد ماه سال جاری به همت دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

کلید واژه ها: دانشجویان سازمان امور دانشجویان امور دانشجویان دانشجویان الملل دوره برگزاری دوره دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی الملل


نظر شما :