رامین بلوچی، سرپرست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی شد

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۴ کد : ۱۸۷۳۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۴۸۸
با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر رامین بلوچی، سرپرست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شد.
رامین بلوچی، سرپرست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی شد


به گزارش روابط عمومی، آیین تکریم دکتر حبیب هنری، رئیس پیشین و دکتر رامین بلوچی، سرپرست جدید دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد. 
دکتر معتمدی در این آیین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های دکتر هنری برای ارتقا دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، گفت: دکتر هنری از شخصیت‌های شناخته شده تربیت بدنی، انسانی معقول، متدین و مسئولیت پذیر هستند که در موقعیت های مختلف به دانشگاه خدمات ارزنده ای ارائه کرده اند. ما باید بتوانیم برای رشد دانشگاه و دانشکده نظرات متفاوت را کنار هم قرار دهیم و از این نظرات به نحو مطلوبی استفاده کنیم. 
وی با اشاره به جایگاه و پیشینه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، افزود: رشته تربیت بدنی به عنوان یک رشته کاربردی، موثر و قابل استفاده برای جامعه، می تواند افق ها و چشم اندازهای خوبی را برای دانشگاه علامه طباطبائی رقم بزند. با توجه به جایگاه تربیت بدنی در دنیا، موضوع ورزش همگانی و قهرمانی و موضوع تربیت متخصص، باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین دانشکده تربیت بدنی باید بتواند شرایطی را فراهم کند که در رشته ها و تخصص‌های مختلف دانشجو بپذیرید و زمینه رشد آنها را فراهم کنیم.
در ادامه مراسم دکتر هنری با بیان اینکه گرفتن پست در این نظام توفیق الهی است و تحویل دادن آن هم توفیقی دیگر است، ادامه داد: از سال ۹۲ که مسئولیت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی را به عهده گرفتم تلاش کردم فضای مطلوبی برای حضور و آموزش دانشجویان و استادان مهیا شود. در این مدت هم در زمینه ارتقا فیزیکی، هم جذب استادان توانمند و هم اضافه کردن گرایش ها و مقاطع تحصیلی همچون مقطع کارشناسی که اساس رشته تربیت بدنی است، کارهای خوبی انجام شد.
وی گفت: ورزش رکن است و دانشجویان تربیت بدنی دانشجویان فعالی هستند. همانطور که ما باید به فکر افزایش دانش ذهنی خود باشیم برای سلامتی بدن هم به فعالیت‌های ورزشی نیاز داریم. در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی هم به بعد جسمانی و هم به بعد نظری توجه شده است و امیدوارم  با حضور دکتر بلوچی به رشد خود با سرعت بیشتری ادامه دهد. 
در قسمت دیگری از مراسم، دکتر بلوچی با بیان  اینکه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برای رشد و ارتقا، نیاز به حمایت هیئت رئیسه دارد، افزود: جذب و پذیرش دانشجو در گرایش های دیگر تربیت بدنی به ویژه مقطع کارشناسی، جذب اعضای هیئت علمی جوان، توانمند و متخصص، گسترش روابط بین المللی و ارتقا روابط با دانشگاه های داخلی، برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های داخل و خارج از کشور، چابک سازی سیستم اداری و کارمندی، تامین ابزارهای آزمایشگاهی و درآمدزایی، کارهایی است که باید در این دانشکده انجام شود.
وی از دکتر هنری و همه کسانی که برای پیشرفت دانشگاه علامه طباطبائی و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تلاش کردند و سنگی روی سنگ گذاشتند، قدردانی کرد.
دکتر معتمدی در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات دکتر هنری قدردانی و همچنین حکم دکتر بلوچی را به وی ابلاغ کرد. 
 

کلید واژه ها: تربیت دانشکده تربیت تربیت بدنی تربیت بدنی علوم تربیت بدنی علوم ورزشی بدنی دانشکده تربیت بدنی بدنی علوم بدنی علوم ورزشی دکتر


نظر شما :