افتخار آفرینی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۶ کد : ۱۸۷۲۱ خبر روز
تعداد بازدید:۱۵۷۹
«ریحانه نوروزی» دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی، در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با کسب سه مدال در رشته شنا افتخارآفرینی کرد.
افتخار آفرینی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور


به گزارش روابط عمومی، کاروان ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی در پانزدهیمن المپیاد دانشجویان دختر کشور در رشته های فوتسال و شنا با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز و مجموع چهار مدال به کار خود پایان داد.
در این رقابت ها تیم فوتسال دختران دانشگاه علامه طباطبائی برای نخستین بار به مقام سوم کشور دست پیدا کرد. همچنین «ریحانه نوروزی»، شناگر دانشگاه توانست در ماده 66 متر آزاد مدال طلا، در کرال پشت، مدال نقره و در ماده 4 در 66 متر مختلط انفرادی، مدال برنز را کسب و با دریافت سه مدال، افتخارآفرینی کند.
بر اساس این گزارش، «مینا گودرزی» به عنوان بهترین گلزن مسابقات فوتسال و «حدیث السادات حمزوی» به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از رقابت ها انتخاب شدند.
تیم‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران با کسب 332 امتیاز، دانشگاه اصفهان با ۱۱۵ امتیاز و دانشگاه الزهرا(س) با ۱۰۳ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور قرار گرفتند.
گفتنی است پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور با حضور ۱۰۳ دانشگاه، ۱۹ تا ۲۵ تیرماه 1401 به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
 

کلید واژه ها: مدال دانشگاه ورزشی کشور دختر کشور دانشجویان دختر کشور دانشجویان دانشجویان دختر کسب


نظر شما :