مشاوره آنلاین انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای نخستین بار در دانشگاه علامه طباطبائی

۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۷ کد : ۱۸۶۹۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۹۸
دانشگاه علامه طباطبائی برای نخستین بار با بهره گیری از ظرفیت ها و تجارب علمی مراکز آموزشی و پژوهشی دانشگاه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای داوطلبان می کند.
مشاوره آنلاین  انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای نخستین بار در دانشگاه علامه طباطبائی

مشاوره آنلاین انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای نخستین بار در دانشگاه علامه طباطبائی

دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان تنها دانشگاه تخصصی کشور در حوزه علوم انسانی با بهره گیری از ظرفیت ها و تجارب علمی مراکز آموزشی و پژوهشی دانشگاه اقدام به ارائه خدمات دو مرحله ای مشاوره ای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ برای داوطلبان می کند.

در مرحله نخست با ارائه خدمات تخصصی مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه، توانمندی و علاقه مندی های فردی داوطلبان با دقت کافی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. در این مرحله داوطلب قادر خواهد بود بینش کافی برای انتخاب آینده شغلی و اجتماعی را با توجه به روحیه و استعدادهای خود بدست آورد.

در مرحله دوم با همکاری استادان برجسته دانشگاه علامه طباطبائی و مشاوران توانمند کشوری با تجربه در تحلیل کارنامه کنکور سراسری، بهترین انتخاب های ممکن در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. این بخش با بررسی فنی پارامتر های رتبه، تراز داوطلب، رتبه در سهمیه، شرایط ضریب شکست نمرات و همچنین با استفاده از نتایج تحلیل روانشناسی مرحله اول انجام می شود.

مشاوره ها در دو جلسه اختصاصی آنلاین بر اساس زمان بندی انتخابی داوطلب انجام می شود که فرصتی طلایی برای تضمین دسترسی به یک انتخاب درست را برای داوطلبان فراهم می کند.

آدرس ثبت نام:  https://advisor.atu.ac.ir 

آدرس های دریافت اخبار انتخاب رشته آنلاین و نوبت مشاوره:
t.me/entekhabreshtehatu
 https://instagram.com/entekhabreshteh_atu 


 

کلید واژه ها: پایگاه انتخاب رشته کنکور۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبائی مشاوره آنلاین مرکز مشاوره و بهداشت روان مشاوره انتخاب رشته کنکور


نظر شما :