به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار می شود:

آیین رونمایی از کتاب صوتی ترجمه نهج البلاغه در دانشگاه علامه طباطبائی

۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۶ کد : ۱۸۶۸۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۹۳
همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، آیین رونمایی از کتاب صوتی «نهج البلاغه» با صدای استاد «حمید منوچهری»، در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
آیین رونمایی از کتاب صوتی ترجمه نهج البلاغه در دانشگاه علامه طباطبائی


به گزارش روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، آیین رونمایی از کتاب صوتی ترجمه «نهج البلاغه» بر اساس ترجمه «محمد دهدشتی» با صدای پیشکسوت عرصه تلویزیون، رادیو و دوبله، استاد «حمید منوچهری»، در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
این مراسم با حضور آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و دبیر بنیاد بین المللی غدیر، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، جمعی از استادان حوزه و دانشگاه و هنرمندان رادیو و تلویزیون، شنبه، 25 تیرماه 1401، ساعت 10:30 تا 12:30در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
بر اساس این گزارش کتاب صوتی ترجمه نهج البلاغه به همت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی  و رادیو نمایش در استودیو نقش جهان ضبط شده است.
گفتنی است استاد منوچهری، گوینده، دوبلور و بازیگر پیشکسوت سینما تئاتر، تلویزیون و رادیو، در سال ۱۳۲۰ در تهران متولد شد. وی علاوه بر بازیگری و گویندگی در رادیو و دوبله، عهده دار کار مدیریت دوبلاژی بوده و "کاراگاه گجت"، "میتی کومان" و "کلاه" از جمله آثار شناخته شده این استاد پیشکسوت در مقام گویندگی در واحد دوبلاژ است.

کلید واژه ها: رادیو دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی طباطبائی علامه طباطبائی علامه استاد تلویزیون


نظر شما :