دانشگاه علامه طباطبائی میزبان بیش از ۱۱ هزار داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۱

۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۹ کد : ۱۸۵۸۷ خبر روز
تعداد بازدید:۲۸۷۳
دانشگاه علامه طباطبائی به مدت چهار روز، میزبان ۱۱ هزار و ۳۵۴ داوطلب کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، هنر و زبان های خارجی بود.
دانشگاه علامه طباطبائی میزبان بیش از ۱۱ هزار داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه علامه طباطبائی از 8 تا 10 تیرماه 1401، میزبان 11 هزار و 354 داوطلب پنجاه و دومین آزمون سراسری در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و زبان های خارجی بود.

بر اساس این گزارش، در نخستین روز از برگزاری این آزمون، دو هزار 661 داوطلب گروه آزمایشی هنر در حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی به رقابت پرداختند که 667 داوطلب در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، 998 داوطلب در دانشکده مدیریت و حسابداری، 556 داوطلب در دانشکده حقوق و علوم سیاسی و 440 داوطلب در دانشکده ارتباطات حضور داشتند.

همچنین در روز پنجشنبه، 9 تیرماه 1401، این دانشگاه میزبان یک هزار و 195 داوطلب گروه آزمایشی علوم ریاضی و یک هزار و 690 داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی بود که از این تعداد یک هزار و 68 داوطلب گروه علوم انسانی در دانشکده مدیریت و حسابداری، 622 داوطلب گروه علوم انسانی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی، 480 داوطلب علوم ریاضی در دانشکده علوم ارتباطات و 715 داوطلب در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی این دانشگاه به رقابت پرداختند.

در سومین روز از برگزاری کنکور سراسری سه هزار و 113 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی در پنج حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی شرکت کردند که از این تعداد، 667 داوطلب در حوزه فرعی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، یک هزار و 68 داوطلب در دانشکده مدیریت و حسابداری، 620 داوطلب در دانشکده حقوق و علوم سیاسی، 478 داوطلب در دانشکده علوم ارتباطات و280 داوطلب در مجتمع رستورانی این دانشگاه حضور پیدا کردند.

روز شنبه،11تیرماه 1401در آخرین روز از برگزاری کنکور سراسری، دو هزار و 695 داوطلب گروه آزمایشی زبان های خارجی در چهار حوزه فرعی دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی، مدیریت و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی و علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی رقابت کردند.

حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی با در نظر گرفتن همه تدابیر و تمهیدات لازم و 280 عامل اجرایی در هر روز، تلاش کرد زمینه را برای برگزاری هر چه آرام تر و مطلوب تر آزمون سراسری برای داوطلبان فراهم کند.

 


نظر شما :