دسترسی به اینترنت در فضای محوطه باز پردیس مرکزی توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه فراهم شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵ کد : ۱۸۳۵۵ خبر روز
تعداد بازدید:۱۴۰۲
مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه: اولین مرحله از طرح تجمیع شبکه وایرلس در محوطه باز پردیس مرکزی دانشگاه راه اندازی و دسترسی به اینترنت در این مجموعه برای استادان، کارکنان و دانشجویان فراهم شد.
دسترسی به اینترنت در فضای محوطه باز پردیس مرکزی  توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات  دانشگاه فراهم شد

دکتر فرشته آزادی پرند درگفتگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت دسترسی دانشگاهیان گرامی به شبکه های بی سیم که یکی از نیازهای زیرساختی تعیین کننده می باشد، این مهم از سوی مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دنبال شد. این مرکز پس از راه اندازی شبکه وایرلس یکپارچه در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و رضایت کامل کاربران در آن دانشکده، در اقدامی جدید با بروزآوری زیرساخت های شبکه، تقویت دستگاه های سرویس دهنده و راه اندازی اکسس پوینت های جدید، پوشش شبکه وایرلس یکپارچه در محوطه پردیس مرکزی دانشگاه ایجاد کرد.


او در این خصوص افزود: دانشجویان و کاربران در حال حاضر می توانند در چندین محدوده شامل فضای مابین دانشکده حقوق و ساختمان مرکزی، خیابان اصلی پردیس از کنار ساختمان مرکزی تا ساختمان بهشتی، محوطه مقبره شهدا تا محوطه ضلع جنوبی مسجد امام علی(ع) و همچنین محوطه روبروی دانشکده مدیریت و حسابداری به شبکه وایرلس با نام ICT-Campus متصل شده و بدون قطعی و بدون نیاز به اتصال به اکسس پوینت دیگری در محدوده پردیس مرکزی تردد داشته باشند.

کلید واژه ها: مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی فرشته آزادی پرند دسترسی به اینترنت


نظر شما :