کسب هفت رتبه برتر توسط انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۳ کد : ۱۸۱۸۳ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۴۵
انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در آیین پایانی چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، هفت رتبه برتر را کسب کردند.
کسب هفت رتبه برتر توسط انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت

به گزارش روابط عمومی، در آیین پایانی چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت که با حضور حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدعلی اسلامی، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی، علیرضا خسروزاده، دبیر اتحادیه و جمعی از دانشجویان فعال انجمن های علمی- دانشجویی، سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی موفق کسب هفت رتبه برتر شدند.
انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی که در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر شدند، به این شرح است:

  • رتبه دوم حوزه انجمن برتر، (انجمن علمی تکنولوژی آموزشی)
  • رتبه دوم حوزه انجمن پویا، (مدرسه بورس علامه )
  • شایسته تقدیر، اتحادیه علوم سیاسی کشور
  • مقام سوم حوزه دانشگاه برگزیده
  • شایسته تقدیر بخش ویژه، (انجمن علمی اقتصاد انرژی و محیط زیست)
  • شایسته تقدیر بخش ویژه، (انجمن علمی حقوق خانواده)
  • شایسته تقدیر در حوزه محتوای دیجیتال، (انجمن علمی روزنامه نگاری)

بر اساس این گزارش در بخش اختراع ۱۳ اثر، انجمن‌های برتر ۳۳۷ اثر، انجمن‌های پویا ۳۲ اثر، فعالیت خلاقانه ۲۱۸ اثر، کارآفرینی ۷۳ اثر، کتاب ۵۶ اثر، محتوای دیجیتال ۱۴۷ اثر، مسابقه ۱۲۱ اثر، نشریه ۳۰۳ اثر، دانشگاه برتر ۳۵ اثر، اتحادیه‌های انجمن‌های علمی برتر ۱۰ اثر، نشریه اتحادیه‌ها ۴ اثر و بخش بین‌الملل ۳۰۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که بعد از داوری‌ها ۵۶ اثر و انجمن برگزیده و ۶۴ اثر و انجمن شایسته تقدیر شناخته شدند.
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از اول خرداد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرد و نمایشگاه آثار رسیده به این جشنواره نیز در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برپا شد. این جشنواره سه شنبه، سوم خرداد ماه با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
گفتنی است این جشنواره با هدف جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی، شناسایی دانشجویان ممتاز علمی، انتقال تجربیات و هم‌افزایی بین انجمن‌های علمی، تقویت ارتباط بین جامعه و صنعت و تمرکز بر حل مسائل کشور، تقویت فعالیت های بین‌رشته‌ای جمعی و کارگروهی و آشنایی با شرکت‌ها و صاحبان صنایع و افزایش تعاملات علمی از سال ۱۳۸۶ با نام «نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی» پایه‌گذاری و با تغییر نام و ماهیت، بهار سال ۱۳۸۷ نخستین دوره آن با عنوان «جشنواره ملی حرکت» به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.


لینک دانلود فایل

نظر شما :