انتصاب عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در دانشگاه فرهنگیان:

دکتر رضامراد صحرائی سرپرست دانشگاه فرهنگیان شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۸ کد : ۱۷۹۲۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۵۹۱۸
با حکم وزیر آموزش‌وپرورش و تائید وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛ دکتر رضامراد صحرائی سرپرست دانشگاه فرهنگیان شد.
دکتر رضامراد صحرائی سرپرست دانشگاه فرهنگیان شد

به گزارش روابط عمومی و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر رضامراد صحرایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، با حکم وزیر آموزش‌وپرورش و تائید وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سرپرست دانشگاه فرهنگیان شد.
رضامراد صحرایی دکتری زبان شناسی همگانی دارد و پیش از انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان، ریاست مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه علامه طباطبائی را بر عهده داشته است.
 از سوابق علمی و اجرای دکتر رضامراد صحرایی می توان به تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش‌وپرورش، استاد تمام رشته زبان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، تألیف و ترجمه بیش از 40 عنوان کتاب، پژوهشگر برتر کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی، مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و ایثارگران کشور، سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی اشاره کرد.
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی این انتصاب شایسته را به دکتر رضامراد صحرایی تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون می کند.

 

کلید واژه ها: رضامراد صحرایی دکتر رضامراد صحرایی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :