از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

دکتر عبدالله معتمدی به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت عتف منصوب شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۷ کد : ۱۷۸۴۱ خبر روز
تعداد بازدید:۷۵۰
طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت عتف منصوب شد.
دکتر عبدالله معتمدی به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت عتف منصوب شد

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی و در اجرای بخشنامه 206/93/11852 مورخ 93/9/5 رئیس محترم جمهور وقت و مصوبه شماره 946198 مورخ  95/10/18 سازمان اداری و استخدامی کشور به موجب این حکم به سمت عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال با همکاری سایر اعضای شورای مذکور در انجام وظایف و ماموریت های محوله موفق و موید باشید.
گفتنی است شورای راهبری توسعه مدیریت آموزش عالی کشور به منظور تبیین سیاست‌ها و تصویب برنامه‌هایی در زمینه طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری، اتخاذ ساز و کارهای لازم برای اجرای دقیق تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری، پیش بینی بودجه مناسب برای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری و همچنین تدوین و اجرای برنامه های لازم برای مدیریت عملکرد دستگاه و همچنین ارتقای کارآیی و بهره وری عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شده و فعالیت می‌نماید.

 


نظر شما :