معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کرد

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۵ کد : ۱۷۶۰۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۴۱۷
دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر طالبی، مدیر کل سیاست گذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری و نوآوری و دکتر امید رضایی فر، مدیرکل امور پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم ضمن بازدید از ساختمان شماره یک مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی، از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کرد


به گزارش روابط عمومی، در جریان این دیدار، گفت و گوهایی با مدیران شرکت های حاضر در این مرکز انجام و بخشی از محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه چند شتاب دهنده، شرکت دانش بنیان و خلاق ارائه شد.
دکتر محمد نقی زاده، مدیر مراکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی، ضمن معرفی شتاب دهنده ها و شرکت های مستقر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری این دانشگاه و توضیح در خصوص چگونگی فعالیت، میزان درآمدزایی و اشتغال‌آفرینی آنها، به بیان زمینه های قابل حمایت از طرف وزارت علوم در بحث‌های زیرساختی، تسهیل‌گری، پشتیبانی‌ و رفع موانع شرکت‌های فعال این حوزه پرداخت.
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با اظهار خشنودی از فعالیت های انجام شده در دانشگاه علامه طباطبائی، با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی این فعالیت ها در سطح کشور، بر امکان تاسیس پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد.
دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهشی دانشگاه نیز با اعلام اینکه این مراکز در تمامی بخش های دانشگاه در حال گسترش است، اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبائی و با حمایت های معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای بیشتری در حوزه نوآوری و کارآفرینی با محوریت علوم انسانی و اجتماعی باشیم.

 


نظر شما :