در راستای توسعه مناسبات علمی و فرهنگی برگزار می شود:

دانشگاه علامه طباطبائی میزبان بیش از ۱۰ سفیر از کشورهای اسپانیایی زبان خواهد بود

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳ کد : ۱۷۵۶۱ خبر روز
تعداد بازدید:۷۶۳
نشست بین‌المللی رونمایی از کتاب با عنوان «دوستی دیرین: چهارصد سال روابط تاریخی و فرهنگی ایران و جهان اسپانیائی‏‌زبان» با همکاری دانشگاه اتونامای مادرید و حضور سفرای بیش از ده کشور اسپانیولی زبان ۲۱ فروردین ماه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
دانشگاه علامه طباطبائی میزبان بیش از ۱۰ سفیر از کشورهای اسپانیایی زبان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی، گروه زبان و ادبیات اسپانیائی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه اتونومای مادرید و سفارت اسپانیا در تهران  این نشست را برگزار خواهند کرد. در این نشست، نماینده وزارت خارجه کشورمان و همچنین آنجل لوسادا فرناندز، سفیر اسپانیا در تهران، گیرمو آلخاندرو پوئنته اوردوریکا، سفبر مکزیک در تهران، دکتر فرناندو کاماچو پادییا، دانشگاه اتونومای مادرید،دکتر فرناندو اسکریبانو مارتین استاد دانشگاه اتونومای مادرید، دکتر جیران مقدم چرکاری، دانشگاه علامه طباطبائی،دکتر رافائل مائوریللو، دانشگاه علامه طباطبائی سخنرانی خواهند داشت.

گفتنی است این مراسم با حضور سفرای کشورهای اسپانیا،‌ مکزیک، برزیل، بولیوی، نیکاراگوئه، اوروگوئه، پرتغال، کوبا و ونزوئلا و کاردار کشورهای آرژانتین و شیلی  ۲۱ فروردین از  ساعت: ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

 


نظر شما :