مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:

سند راهبردی دانشگاه علامه می تواند تحول این دانشگاه و علوم انسانی را در پی داشته باشد

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۳ کد : ۱۷۵۳۶ خبر روز
تعداد بازدید:۸۹۹
این دانشگاه یکی از مراکز مهمی است که می‌تواند به خوبی تحول در علوم انسانی و تبیین علمی مسائل را با ادبیات جهادگونه و همت مضاعف انجام دهد.
سند راهبردی دانشگاه علامه می تواند تحول این دانشگاه و علوم انسانی را در پی داشته باشد

به گزارش روابط عمومی،‌ در مراسمی که 16 فروردین در محل پردیس مرکزی دانشگاه برگزارشد، دکترمحمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری، دکتر قاسم عمو عابدینی، معاون آموزشی دکتر علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع، اعضای هیئت رئیسه و روسا و معاونان و مدیران گروه های آموزشی و  دانشکده ها و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اکبری اقدم، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان، ماه فرصت ها و تجلی ارزش ها است که همه باید از آن بهره‌مند شویم. حضور در این ماه تشرف است. این تشرف فرصتی است که باید قدر بدانیم. چرا که خداوند ما را لایق دانست که یک بار دیگر در زمره روزه‌داران قرار بگیریم.

وی بیان کرد: علوم انسانی و ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و اندیشمندان دانشگاه علامه طباطبائی می توانند در دو ساحت، هم برای اعتبار، حیات و چشم‌انداز دانشگاه و هم برای جامعه و کشور کمک کننده باشند. این دانشگاه جایگاه نرم افزاری فکری و اندیشه‌ای دارد. نظام ما در همه عرصه‌ها تکیه به علوم انسانی بومی، روزآمد، کارآمد و تاثیرگذار با جهت دینی و ارزشی دارد. 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری اقدم ادامه داد: دانشگاه علامه می‌تواند در تبیین علمی مسائل ایفای نقش کند. مسئله هایی که در ساحت مدیریتی کشور و جامعه گره شده است. این دانشگاه یکی از مراکز مهمی است که می‌تواند به خوبی تحول در علوم انسانی و تبیین علمی مسائل را با ادبیات جهادگونه و همت مضاعف انجام دهد. 

وی در پایان گفت: سند راهبردی دانشگاه علامه طباطبائی سندی بسیار پخته و جامع است که می‌تواند تحول این دانشگاه و علوم انسانی، تعالی فرهنگی، پژوهشی و آموزشی را در پی داشته باشد. امیدواریم این سند باعث نقش‌آفرینی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور استادان در عرصه تبیین جهادگونه در حل مسائل نظام باشیم.


نظر شما :