رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

محیطی که مانع شناخت باشد به طور جدی دستور حزب شیطان است

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۰ کد : ۱۷۵۳۵ خبر روز
تعداد بازدید:۹۰۱
آغاز حضوری شدن دانشگاه‌ها در این ماه قرینه خوبی است برای اینکه ما بتوانیم آن گونه که شایسته است فضای علمی کشور، مجموعه دانشگاهی و جوانان دانشجوی خود را به درستی دستگیری کنیم تا به سعادت برسند.
محیطی که مانع شناخت باشد به طور جدی دستور حزب شیطان است

به گزارش روابط عمومی،‌ در مراسمی که 16 فروردین در محل پردیس مرکزی دانشگاه برگزارشد، دکترمحمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری، دکتر قاسم عمو عابدینی، معاون آموزشی دکتر علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع، اعضای هیئت رئیسه و روسا و معاونان و مدیران گروه های آموزشی و  دانشکده ها و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، حضور داشتند.

در این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی در جمع مسئولان و استادان دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: باید خدا را بابت حضور در این ضیافت شاکر باشیم. ماه مبارک رمضان اتفاقی است که اهل معرفت باید بگویند چه عظمت، شکوه و جلالی در این مهمانی وجود دارد و چه لطف، فخر و فضلی نصیب ما شده است که به این مهمانی دعوت شده ایم.

وی در ادامه افزود: شما به ضیافت الهی دعوت شده اید یعنی برخلاف جبر زمان که با حلول ماه مبارک رمضان آغاز می شود حضور در این ماه مبارک برای همه اتفاق نمی افتد چون این دعوت یک دعوتی است که باید با اجابت همراه باشد. چه بسیار کسانی که از نظر زمانی در این ماه حاضر هستند اما در مهمانی و ضیافت حضور پیدا نکرده اند. اینجاست که باید در محضر اهل بیت علیهم السلام و ترغیب یافتگان حاضر شویم و از آنها برای آداب ضیافت و آداب حضور در این دعوت آموزش ببینیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: ماه رجب و شعبان مقده هایی برای حضور شایسته در ماه رمضان است و کسانی که اهل قدرشناسی هستند خود را از مدت‌ها قبل برای حضور در این مهمانی باشکوه آماده می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی با اشاره به تعالیم اهل بیت علیهم السلام گفت: آداب و آموزش هایی که اهل بیت علیهم السلام به ما داده اند در قالب های مختلفی در اختیار ما قرار گرفته است و یکی از آنها، مجموعه عظیم و گران‌سنگ دعاهایی است که در مناسبت‌های مختلف به ما آموخته اند. از جمله فراوان ترین و پرحجم ترین دعاها، دعاهایی است که در ماه مبارک رمضان داریم. وقتی  به این دعاها نگاه می کنیم می بینیم که چقدر این دعاها زیبا هستند و انسان چقدر حسرت می‌خورد برای کسانی که از این تعالیم محروم هستند. چه جرم بزرگی مرتکب شده اند کسانی که دست مسلمانان را از دامن تعالیم اهل بیت دور و آنها را از این گنجینه ارزشمند محروم می کنند.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان، ماه اوج گیری های بی‌نظیر است و حیف است در سفره گسترده کریم مطلق، دارا و غنی مطلق، مهربان مطلق و علیم مطلق که دعوت شده ایم با بهره کم برویم و کسی که نتواند بارش را برای عمری ببندد، خسارت دیده است. آنقدر شرایط مغفرت در این ماه فراهم است که اگر غیر از این باشد ایراد از خود انسان است. یکی از گناهان بزرگ این است که کسی در این ماه باشد و فکر کند آمرزیده نشده است زیرا ما در این ماه در معرض نسیم رحمت الهی هستیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امیدواریم آغاز حضوری شدن دانشگاه‌ها در این ماه قرینه خوبی باشد برای اینکه ما بتوانیم آن گونه که شایسته است فضای علمی کشور، مجموعه دانشگاهی و جوانان دانشجوی خود را به درستی دستگیری کنیم تا آنها هم به سعادت برسند.

وی در پایان اظهار کرد: جریان شیطان و حزب شیطان برنامه های فراوانی دارند و دست به دست هم داده اند تا اجازه ندهند جوانان جامعه به سامان مطلوبی که شایسته آن هستند برسند. اینکه رهبر انقلاب چندبار در سال 1400 موضوع جهاد تبیین را مطالبه کردند برای این است که جریان هجمهً نیازمند به تبیین، محیط غبار آلود و محیطی که مانع شناخت باشد به طور جدی دستور حزب شیطان است و شما عزیزان به عنوان معلمان، روشنگران و شمع های فروزان محیط در این جامعهً نیازمند به روشنایی، باید وظایف خود را بشناسید و به درستی حرکت کنید.


نظر شما :