در اولین روز کاری سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

دیدار نوروزی دکتر معتمدی با جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه (عکس)

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۷۴۹۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۱۲
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در اولین روز کاری سال ۱۴۰۱ با جمعی از مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان سازمان مرکزی دیدار کرد.
دیدار نوروزی دکتر معتمدی با جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه (عکس)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه در اولین روز کاری سال جدید با حضور در اتاق های کاری همکاران واحدهای مختلف ستادی دانشگاه با جمعی از مدیران و کارکنان سازمان مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس دانشگاه، در این دید و بازدید صمیمانه، ضمن تبریک سال نو به خانواده دانشگاه، سالی پر از موفقیت و شادکامی برای همگان آرزو و بر تلاش روزافزون برای تحقق شعار سال (سال تولید، دانش‌ بنیان و اشتغال‌آفرین) تأکید کرد.

 

همچنین دکتر معتمدی همچنین با حضور در مسجد امام علی(ع) بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در سخنانی کوتاه، با تبریک سال جدید و اشاره به همزمانی بهار طبیعت، بهار قرآن و حضوری شدن دانشگاه‌ها، گفت: امیدوارم امسال، سالی سرشار از رحمت الهی و پیشرفت و دستیابی به قله های علم و معرفت و معنویت باشد. وی با اشاره به برهه زمانی ماه مبارک رمضان و اهمیت و جایگاه ویژه این ماه در رشد و تعالی و بهره گیری هرچه بیشتر از فیوضات  این ماه ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری اقدم و تیم ایشان و همچنین بخش‌های دیگر دانشگاه شاهد برنامه های خوب در مسجد و دانشگاه باشیم. 


وی در ادامه با اشاره به مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا و تصمیم گیری در خصوص حضور دانشجویان در دانشگاه ها و بازگشایی همه خوابگاه ها بر لزوم همکاری هرچه بیشتر بخش های مختلف دانشگاه در تحقق این امر مهم و استقبال گرم از دانشجویان، خاطرنشان کرد: با مسدود شدن سامانه های آموزش مجازی و حضور دانشجویان ارشد و دکتری از ابتدای هفته آینده باید شرایط مناسب برای حضور دانشجویان مقطع کارشناسی نیز مهیا شود. وی گفت: هر کدام از نیروهای دانشگاه هر کاری که بر عهده دارند باید به نوبه خود تلاش مضاعف در جهت تسهیل حضور دانشجویان در دانشگاه و ایجاد فضای مناسب برای آنها داشته باشند.
دکتر معتمدی در پایان با بیان اینکه ماه رمضان، ماه مهمانی همه انسان ها بر سفره رحمت و کرم الهی است بر استفاده هر چه بیشتر از برکات این ماه و فیض سحر و افطار و تلاوت قران تاکید کرد و افزود: فرصت ها به سرعت از دست می رود و در چشم به زدن پایان ماه رمضان فرا می رسد، لذا باید قدردان این‌ ماه و ویژگی های منحصر به فرد آن باشیم.


حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم نیز در سخنانی با تبریک سال و بهار قرآن گفت: همزمانی آغاز سال جدید با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم که سالی نیکو و همراه با علم و معرفت و معنویت برای همه دانشجویان و همکاران دانشگاه‌علامه طباطبائی باشد. وی با بیان نکاتی پیرامون اهمیت و عظمت ماه مبارک رمضان در درگاه الهی و لزوم برنامه ریزی مناسب جهت بهره برداری هر چه بیشتر از لحظات این ماه مبارک افزود: دفتر نهاد رهبری دانشگاه با هماهنگی و همکاری سایر بخش‌های دانشگاه در این خصوص به دنبال هم افزایی و ایجاد فضای مناسب در ماه مبارک رمضان در دانشگاه و برگزاری برنامه‌ها در روزهای ماه رمضان در مسجد امام علی(ع) است.


حجت الاسلام اکبری اقدم استفاده از سخنرانی اساتید دانشگاه در مسجد، آموزش و تلاوت قرآن کریم، مسابقات و همچنین محافل انس با قرآن در مسجد، افطاری و کمک های مومنانه، جشن در نیمه ماه رمضان و برگزاری مراسم شبهای قدر را از جمله برنامه‌های دیده  شده در ماه مبارک رمضان برشمرد.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه اعلام شده رئیس دانشگاه در روز 15 فروردین در دانشکده های حقوق و علوم سیاسی، مدیریت و حسابداری، روان شناسی و علوم تربیتی، علوم ارتباطات و علوم ورزشی و تربیت بدنی، 16 فروردین دانشکده های ادبیات فارسی وزبان های خارجی، علوم اجتماعی، و بیمه اکو و در روز 17 فروردین در دانشکده های اقتصاد، آمار، ریاضی و رایانه و نیز معاونت دانشجویی حضور یافته و بازدید نوروزی خواهد داشت.

کلید واژه ها: نوروز ماه مبارک رمضان ماه رمضان دیدار نوروزی دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :