اطلاعیه شماره ۱ ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۱۷۴۸۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۱۹
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان واجد شرایط در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد.
اطلاعیه شماره ۱ ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، متن اطلاعیه اداره خوابگاه‌های دانشجویی به شرح زیر است:

با سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما دانشجویان گرامی با عنایت به تصمیمات اتخاذ شده و دستور العمل شماره 3 معاونت محترم آموزشی دانشگاه در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی در نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، بدینوسیله شرایط تخصیص خوابگاه و گروه‌های هدف به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

 

1 -دانشجویان مقطع دکتری غیربومی روزانه ورودی سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰

 

2 -دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد غیربومی روزانه ورودی سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰

 

3 -دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علوم ورزشی دوره روزانه

 

4 -سایر دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد که در مرحله تدوین و تصویب پروپوزال، پایان‌نامه و رساله می‌باشند، به صورت دوره‌ای و میهمان و رزرو از قبل، با توجه به ظرفیت باقی مانده و بر اساس مقررات معاونت دانشجویی دانشگاه اسکان داده می‌شوند. لازم به ذکر است باعنایت به محدودیت امکانات و ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشجویان امکان اسکان کل ترم را نخواهند داشت.

 

5 -اولویت ارائه خوابگاه با دانشجویان روزانه می‌باشد ولیکن دانشجویان دوره شبانه مشمول بندهای فوق، می‌توانند تقاضای اسکان خود را در سامانه گلستان ثبت نمایند تا در صورت فراهم شدن شرایط در اولویت دوم اسکان قرار گیرند.

 

6 -به دانشجویان دوره پردیس خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.

 

نکته مهم: انجام کامل دوره واکسیناسیون (حداقل دو دوز) و بارگزاری و ارائه کارت الکترونیکی تزریق جهت در خواست خوابگاه الزامی است.

خوابگاه‌های دانشگاه از ساعت 9 صبح روز جمعه ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ آماده پذیرش دانشجویان گرامی می باشد.

دانشجویان محترم گروه هدف)که در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ثبت‌نام ننموده و اسکان نداشته‌اند( می‌توانند از روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ لغایت روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۸  نسبت به درخواست خوابگاه از طریق سامانه خوابگاهی گلستان اقدام نمایند.

برای این کار ابتدا از منوی خوابگاه گزینه عملیات درخواست خوابگاه توسط دانشجو را انتخاب و در صفحه باز شده دو فرم موجود با عناوین "ثبت اطالعات خوابگاهی دانشجو" و "درخواست خوابگاه توسط دانشجو" را به طور دقیق تکمیل نمایید.

لازم به ذکر است این عملیات درخواست اولیه خوابگاه می‌باشد و تاریخ رزرو و پرداخت شهریه اتاق در اطلاعیه بعدی متعاقبا اعالم خواهد شد.

ضمنا سایر دانشجویان واجد شرایط (مشمول بندهای ۱ تا ۳) که در نیمسال جاری در خوابگاه ثبت‌نام و اسکان داشته‌اند می‌توانند از تاریخ بازگشایی به مسئول محترم خوابگاه‌های مرتبط که متعاقبا اعلام می‌شود مراجعه نمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: خوابگاه اطلاعیه خوابگاه


نظر شما :