دعوت معاون دانشجویی از دانشجویان برای شرکت در جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه

۱۸ آبان ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۷۱۹ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۳۴۰
معاون دانشجویی دانشگاه از کلیه دانشجویان واجد شرایط به منظور شرکت در بیست و پنجمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۵ دعوت کرد.
دعوت معاون دانشجویی از دانشجویان برای شرکت در جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین سلیمی بجستانی معاون دانشجویی دانشگاه درباره برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه عنوان کرد: برگزاری این نوع مراسم، دانشجویان را متوجه می‌کند که مورد نظارت قرار می‌گیرند و می‌توانند استعدادهای خود را نشان دهند. اگر این نوع رقابت‌ها نباشد، دانشگاه بی روح می‌شود. وی با اشاره به بیست و پنجمین دوره دانتخاب دانشجوی نمونه گفت: دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره ابتدا در سطح دانشگاه و بعد در سطح دانشگاه های سراسر کشور دانشجویان با هم رقابت می‌کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه درباره شیوه ثبت نام اظهار داشت: در گذشته دانشجویان باید به صورت حضوری مدارک را تحویل می‌دادند، اما از دو سال گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی شیوه ثبت نام تغییر کرده و دانشجویان از طریق سامانه می توانند مدارک خود را ارسال کنند.

دکتر سلیمی بجستانی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره امسال زودتر از سال گذشته تشریح کرد: زمانبندی برگزاری جشنواره بیست و پنجم نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و از اول تا بیستم آبان ثبت نام صورت می‌گیرد و در آذرماه جشنواره دانشگاهی برگزار خواهد شد. 

معاون دانشجویی دانشگاه با توجه به اقدامات انجام شده برای اطلاع دانشجویان از این رویداد بیان داشت: برای اطلاع رسانی بهتر از طریق معاونت آموزشی، فراخوان به گروه‌های آموزشی فرستاده شد تا به این وسیله دانشجویان در جریان قرار گیرند.

وی درباره معیارهای انتخاب دانشجوی نمونه عنوان کرد: بخش اساسی انتخاب دانشجویان نمونه فعالیت های فرهنگی، پژوهشی و سوابق آموزشی است. دانشجویانی که بالاترین امتیازها در هر مقطع کسب کردند در جشنواره دانشگاهی تقدیر می‌شوند و به ستاد ملی جشنواره معرفی می‌شوند تا در مرحله کشوری شرکت کنند. 

دکتر سلیمی بجستانی با بیان این نکته که سال گذشته دانشگاه علامه طباطبائی یک نفر دانشجوی نمونه در سطح ملی داشت؛ که خانم مهسا قربانی از دانشکده مدیریت بود، تصریح کرد: دانشجویان نمونه کشور برای رفتن به مقطع تحصیلی بالاتر، عضو هیئت علمی شدن، استخدام ها، شرایط مناسب تری دارند. دانشجویان چند وجهی سنجیده می شوند. دانشجویان نمونه در سطح دانشگاه به نوعی نمایی از فعالیت‌های دانشگاه هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه با بیان این نکته که مدارک ارسالی دانشجویان در ارزیابی های مکرر مورد بررسی قرار گرفته تا مورد تایید قرار گیرد، اظهار داشت: در هر بخش شامل معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تیم داوری وجود دارد و مسئولیت هر کمیته با معاونین آن بخش می‌باشد که کارشناسان ارزیابی دقیق مدارک را برعهده دارند.

دکتر سلیمی بجستانی در پایان سخنان خود با دعوت از دانشجویان برای شرکت در این رقابت دانشجویی خاطرنشان کرد: توصیه من این است دانشجویانی که شرایطش را دارند این مساله را جدی بگیرند و استادان هم دانشجویانی که می‌شناسند را ترغیب کنند تا مدارکشان را ارسال کنند. با توجه به شرایطی که داریم می‌توانیم در سطح دانشکده هم دانشجوی نمونه را معرفی کنیم.

لازم به ذکر است کلیه دانشجویان واجد شرایط از تاریخ ۱ لغایت ۲۰ آبان ماه سال جاری می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی nemooneh.saorg.ir ضمن مطالعه دقیق و کامل آئین نامه نسبت به ثبت نام، دریافت نام کاربری، رمز عبور، بارگذاری اطلاعات و مدارک خواسته شده در این سامانه اقدام نمایند. 


نظر شما :