پیام رئیس دانشگاه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۱ کد : ۱۷۱۳۱ خبر روز
تعداد بازدید:۲۲۷۶
دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پیامی آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت.
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

در این پیام آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

دهه مبارک فجر سرآغاز حرکتی عظیم در تاریخ ایران زمین و طلیعه به بار نشستن مبارزات ملتی است که با عزمی راسخ و در پرتو انفاس مسیحایی خمینی کبیر (ره)، فصلی تازه و حیاتی دوباره را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم زدند.
این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست یکی از مصلحان تاریخ به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
انقلاب اسلامی نه تنها در عرصه سیاسی منشا تغییرات شگرفی در عرصه ملی و بین المللی شد بلکه با تاثیر گذاری عمیق بر افکار و اندیشه های آحاد مردم فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران ملیون ها انسان را از درون متحول ساخت و پیام نه شرقی و نه غربی را فراتر از چارچوب های دیپلماسی در وجود انسان ها به رخ کشید تا آنها با اعتماد به نفس و خودباوری و با الهام از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص)، سد محکمی در مقابل زیاده خواهی های ستمگران و مستکبران عالم شوند.
اینجانب در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این ایام خجسته را به استادان گرانقدر، کارکنان شریف، دانشجویان گرامی دانشگاه، دانشگاهیان سراسر کشور و ملت بزرگ، شریف و انقلابی ایران، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که جامعه دانشگاهی کشور همچون گذشته با تاسی به بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی درتحقق اهداف عالی انقلاب شکوهمند اسلامی، دستیابی به رفیع ترین قله های علم، فرهنگ و معنویت را محقق سازند.

                                                      عبدالله معتمدی
                                          رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

 

کلید واژه ها: اسلامی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب پیروزی انقلاب ایران تاریخ پیروزی پیام


نظر شما :