رئیس دانشگاه علامه طباطبائی:

آموزش دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه حضوری می شود

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۷۰۵۶ خبر روز
تعداد بازدید:۶۲۴۵
 آموزش تمامی دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد و دانشجویان رشته علوم ورزشی مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حضوری شد. 
آموزش دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه حضوری می شود


به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به حضوری بودن آموزش دانشجویان دکتری در نیم سال اول تحصیلی 1401-1400، گفت: علاوه بر حضوری بودن کلاس های مقطع دکتری در ترم گذشته، امتحان جامع دانشجویان دکتری نیز به صورت حضوری برگزار شد.
وی در خصوص نحوه آموزش در نیم سال دوم تحصیلی 1401-1400 اعلام کرد: برنامه دانشگاه علامه طباطبائی برای ترم آینده آموزش حضوری در مقطع کارشناسی بود، اما با توجه به اینکه امکان اسکان و استفاده ۱۰۰ درصدی در خوابگاه ها وجود ندارد، به همین دلیل فقط آن دسته از دانشجویان دوره کارشناسی که آموزش عملی دارند، می توانند در دانشگاه حاضر شوند و از آموزش های حضوری استفاده کنند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: برگزاری کلاس ها برای تمامی دانشجویان مقطع دکتری در نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400 همانند نیمسال اول، حضوری است، همچنین امتحانات پایان ترم برای همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در ترم جدید تا ۲۰ فروردین ماه 1401 به شکل مجازی و از این تاریخ به بعد، به صورت حضوری برگزار می شود.
دکتر معتمدی در ادامه با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برقراری فاصله اجتماعی در خوابگاه های دانشجویی، گفت: امکان استفاده بیش از 50 درصد ظرفیت خوابگاهی برای اسکان دانشجویان را نداریم. همچنین با توجه به پیک جدید کرونا اگر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تغییر و شرایط خاصی را اعلام کند، دانشگاه علامه طباطبائی در این سیاست ها تجدید نظر خواهد کرد.
دستورالعمل شماره 2 آموزش حضوری در دانشگاه علامه طباطبایی نیم‌سال دوم سال تحصیلی

کلید واژه ها: دانشگاه علامه آموزش حضوری


نظر شما :